Sjekk siste kvartalsrapport
Klarer du å se når det var gratis for ps4 eiere?
jeg regner med at det var rundt april , men hvor lenge var det gratis og er det det forsatt?
48.000 nye eiere på PS siste mnd… Går "greit"
Jeg er klar over når det var gratis, det var mest ment som en spøk.
At de har solgt 48.000 på Playstation siste måneden?
Eller kan det være folk som skaffet seg spillet da det var gratis og nå har begynt å spille det?
Det er vel en stund siden. Jeg tenker at flesteparten ikke er sånn at de venter såå lenge med å prøve et spill.
Vel.
Hilsen mr “har kjøpt 40 spill på steam salg som jeg aldri har lastet ned en gang”
Har et titalls spill på steam jeg ikke har spilt i det hele tatt. Har også en del spill på Epic store jeg har sikret meg fordi de har vært gratis…aldri spilt de heller.
Er nok mange som er i samme situasjon.
Enkleste forklaring er at spillet selger godt.
Celestar og Savepig. Vi her inne kan definitivt ikke betegnes som folk flest🙂
Gratis er feil ord å benytte, det har vært inkludert i et abonnement
Bruken av ordet Gratis virker som Funcom har gitt det bort, noe de definitivt ikke har gjort, de har fått en god sum for å inkludere det.
Basert på ubekreftet rykter i markedet, så er avtaler en fastsatt sum rundt 10-20% av hva de ville fått ved vanlig salg av det samme antallet.
Disse pengene dukker nok opp i q3 tallene, basert på at det er vanlig med ca. 2-3mnd forsinkelse.
Funcom pleier å smøre sånne inntekter ut over tid. Cash dukker nok opp i Q3 mens inntektene er ført over flere kvartaler
Rykker stadig nærmere 13 for å kjøpe meg inn igjen, men jeg tror jaggu meg den fort kan vippe enda lavere?
Från skyhög omsättning till tokdöd omsättning. Stabilt
Väntan på att säljarsidan ska växa till sig innan det blir expressfart upp igen