I går ville jeg sagt at jeg ikke ville blitt overrasket over sluttkurs godt ned på 12 tallet men ved lunsj i dag mistet jeg egentlig troen på det Liker at det er volum i aksjen. Osebx sjansen er jo stor med det.
Hehe, har opplevd det samme i Nano @Hakon, folk klarer ikke forstå man kan trade en aksje man også er long i. Klart longere hater tradere da de tror det er tradere som er skyld i at en aksje bare går som en jojo. Faktum er at tradere skaper moment og omsetning. Hvis ingen solgte og alle bare satt på hendene, hva ville skjedd? Nøyaktig ingenting, verken opp eller ned.
Se positivt på det, lave kurser lokker til seg nye aksjonærer og leverer Funcom som før, så må man heller tenke dette er en gavepakke for alle som er long!
Festlig at du er så opptatt av å trade funcom, mens i Nano er det bare «jeg blir med skuta til bunns, det blir medisin i 2067» .
Viktig å dekke inn nanotapene
Ass-geir har iverksatt operasjon - *spar formuesskatt og operasjon *snitt ned
Jeg trader da Nano også, leste du innlegget?
Du trader jo Fun selv, så ser ikke hva poenget ditt var
Nja, jeg trader vel like mye i funcom som du trader i nano. Dvs. Langt mindre enn man burde ha gjort.
Nano derimot har jeg en fin gevinst i.
Ja, det er en annen sak. Jeg har hatt gode trader i Fun, men verken Nano eller Fun har vært noen hojdare i år for longs. Med denne farten kommer jeg til å gå av med pensjon innen jeg vinner veddemålet med @Hakon
Men, det jeg prøvde å si var at man kan fint trade og sitte long i samme aksje. Som både jeg og @Hakon gjør. Det gjør det mer interessant enn å sitte long og glo på kursen dag ut og inn og bare klage som enkelte gjør. Hvis man har trua bør man bruke muligheten til å akkumulere som andre gjør.
Har man tørt krutt og/eller gir så bruker man slike unormale svingninger som i dag til egen vinning. Enkelt og greit
Kult å være den dårligste investeringen tencent noengang har gjort
Solgte igjen på 13.40 idag. Hadde håpet på en lite kort trade her ref rapporten igår, men det gikk visst ikke veien.
Hvor har det blitt av han som alltid skriver hvor heldige vi er som har investert i et selskap med null gjeld og som gjør alt riktig?
Kan jo hende ting ser heeelt annerledes ut i 2020 da………………………….
Da er både Creative Director for Mutant og Goldfarb i Oslo:
Vel, har man troen på noe så kan man ikke miste troen pga. kortsiktig kursfall vel? Alle her inne snakker jo om 2020-2021 og hvor bra det blir, likevel er fokuset på intradagsbevegelser.
Jeg har nesten sluttet helt å lese Nano småprat fordi det er like mye sutring og klaging der. Jeg sitter med et stort papirtap i Nano men venter på billigere nivåer for å øke. I mellomtiden trader jeg. Jeg ser på fall som dette som kjøpsmulighet, hvis man har tro på selskapet er det rart ikke alle synes det