Jeg synes det er fint at vi begynner å prate om at de brenner penger, har bare råd til 4 kvartaler til, emisjoner, konkurs og at spillerne kommer til å floppe. Da er det vel håp for at Funcom kan prises som jallaaksjer og bingotek fremover.
Sier absolutt ikke det er tilfelle, hvor mye de brenner hvert kvartal vil variere som er påpekt over, men det er klart det er de store spillreleasene som drar inn mest penger (som CE) og det er en stund til neste store spill. I mellomtiden kan det selvfølgelig komme byks oppover i forbindelse med CCC, mounts osv - men personlig tror jeg ikke på en større trendendring før nærmere H2 2020.
Min mening spiller dog liten rolle i det store bildet, det er markedet som bestemmer
Jeg tror folk legger altfor mye i det som er sagt og skrevet. Hver tittel lever sitt eget liv og drives av ulike parametere. Tid tror jeg er et parameter som driver Dune. Pga avtalen. Da MÅTTE funcom inngå kompromiss og desverre legge vekk det kjæreste barnet (Conan).
Pre prod Prod full prod etc… det kan helt sikkert være vidt forskjellig fra tittel til tittel.
Kanskje det de gjør i CE i dag er med på å hjelpe det de skal gjøre i Dune om et år?
Jeg tror Q1 2021. Muligens i en polert EA.
Funcom gjør EA slik det skal og bør gjøres. Ikke nødvendigvis noe minus.
Jeg tror de bruker endel mindre tid en på MC. Open world er noe Funcom etterhvert har bra erfaring på. CE gir dem endel. Flere folk er de. Legendary pusher, etc etc.
De som liker spekulasjon bør stikke nesa innom Mutant tråden.
Lett å lese når noen har aksjer og ikke. Aldri sett mer negativitet på forumet enn nå. Det er typisk å skrike mest når man vet man har solgt på bunn…
Utrolig at folk kjøpte på 13-14 kroner og syter om alt som er negativt etter en kvartalsrapport som var omtrent som forventet, når kursen bunner ut. Pareto traderen har ikke tjent en krone på meg. Tenk over det litt dere som snur så voldsomt i fremtidstroen i Funcom fra en dag til den neste.
Helt enig! Jeg klagde på forhånd
- Creative Director for Mutant i Oslo og twitrer Mutant referanser
- Goldfarb i Oslo
- “Historiens” største Microsoft / Xbox happening fra og med i morgen
Sammenheng?
Og nå er kursen 12.70
12.24 er nesten rock bottom sånn intradag på pissevolum.
Nedgang i dag var på pissevolum. Oppgangen på vesentlig høyere volum. Ser bra ut. Rekker dere å kjøpe en krone opp fra bunnen? Eller vil dere ikke kjøpe før 2 kroner over bunnen? Hvem vil kjøpe 3 kroner over bunn? Hører vi 4 kroner over bunnen? Hvem vil ha inngangen sin der?
Får jo kjøpt 3 kr over bunnen idag
Nei bunnen var 12.09 i dag. Det er denne bunnen jeg snakker om. Intradag bunn på årets dårligste dag.Da hagler salgsanbefalingene. Er til å grine av. Må være all gearingen som får folk til å sende folkeskikken til øst og snu nesa mot vest.
Blir lätt lite grining när kursen krackelerar. Förståligt det
For de det angår -
Belåningsgraden på Funcom økes fra 50 til 60% fra 27/11 i DNB.
Hvilken bank?
Dnb iallefall. Der jeg har long potten👍.
Dnb. glemte det i farten …
Fikk mail nå. Gammelt nytt ??
Ikke fått med meg - jaja, Funcom begynner å bli kjedelig
Ble du ikke oppringt i går om dette?
Nei, men jeg vurderer å gire!