Hvis man sitter man med kitron fram til sommeren og så over i funcom tror jeg gir bedre avkastning det neste året enn å sitte med kit eller fun hele perioden. ( Jeg sitter forresten i begge )
Og dette er vel det eneste kvartalet de har “brent cash” i?
Er så bra at dere skaper dere gutta
Da føles det så mye bedre å ha rett
Digg
Jeg tror det ligger mest tørt krutt tilgjengelig i Funcom, for å si det mildt
Jeg stapper en snus under leppa OG tar det rolig samtidig Bare gøy med litt volum i aksjen. Vil alltid kjøpe Funcom på 12-tallet av mange grunner. ^^ Pleier bare å være litt ivrig og kjøpe på 13-14-15 området. De har jo ladet børsa en god stund nå med høye investeringer. Blir spennende å se hva vi får tilbake fra dem i de nye store prosjektene etterhvert
opp 2,76% i dag, så snur hvilken vei?
Når Funcom er verdt 3 milliarder, som et anstendig anslag, så har man vært med på en vill ferd. Nå er Funcom verdt 952 millioner. Ser frem til den dagen! Blir drit gøy Noen som vil være med på den reisen? Stig på!
Advarsel: Trenger nerver av stål.
Tips: Du har ledig kapasitet på gearing kontoen din. Bare å kikke etter…
Jeg er med med 100% av porteføljen nå, så får vi se. Men bygger på med ledig kapital hver måned, som kanskje går i Funcom eller andre steder. Kjeder meg ihvertfall ikke i hverdagen nå
(som jeg trodde jeg ville gjøre i Funcom) Uansett har jeg ikke noe problem med å trade på veien, men er fullt klar over at jeg da kan gå glipp av uforutsette ting. Følger også med på andre case jeg synes er spennende og ender nok opp med litt i Targo, litt i Nano og mest i Funcom til slutt.
Trader litt da vettu
Glad for at jeg har tradet i år.
Opp 62% på Targo tradene, opp 7% på Funcom tradene, ned 3% på REC tradene og ned 1% på Nano tradene. Alltid med 100% av frie midler inne, som har vokst en del i år.
Vi kan godt kjøre kvitt eller dobbelt på den
Nå skal det sies at variansen her er stor og jeg kan nok godt ta exit i mai/juni 2020 fra kitron og flytte til Funcom.
Som sagt, så etter meravkastning fra august til mai, og endte på kitron.
Da gjør vi det!
tack för att du tillför diskussionen i en funcom tråd hur dina trades har gått hittils i år. jag noterar detta.
Kinesiska Tencent har snabbt blivit ett välbekant namn även i Europa efter att de bland annat köpt in sig i norska Funcom samt Epic Games, samt att de ska nu även hjälpa Nintendo med att lansera Switch i Kina.
Kudos for millionen sist:)
Bra @anon91440261, du er en av de mer romantiske som bidrar til stabiliteten Funcom har snakket om tidligere. De ønsker også lojale aksjonærer som blir med på ferden som de legger opp til, og bygge verdier for oss sten for sten. Selv har jeg latt med friste med å kjøpe og selge litt. Personene foran meg på kinoen har reist seg opp fordi de tenker kun på seg selv, jeg ønsker også å se filmen så nå står faen meg jeg også. Jeg har mest lyst til å sitte ned, slappe av og nyte filmen. Jeg synes det tekniske snikksnakket fra mange hold bidrar til en jagende mentalitet som jeg helst skulle vært foruten. Men hva kan man gjøre?
Ignorere TA tråden er en start?
Jeg tror det er utrolig mye visdom i det du sier der. Full boikot av TA tråden tror jeg hadde gjort det mye vanskeligere å manip…kremt trade Funcom . Og aksjen kunne fått lov til å prise seg normalt.
Nja, litt mer sammensatt enn som så. Det mest normale ville jo vært å ikke gått på kino, men så er det en jækla bra film, så da får jeg stå da.