Vi har vel strengt talt veddet på hvordan Mutant Chronicles gjør det, hva som skjer med kursen på Funcom i mellomtiden er vel totalt uinteressant?
Vennligst formaliser veddemålet i veddemålstråden. Ellers renderer jeg den ugyldig.
Veddemålet skal formuleres og de involverte skal være enige om premisset.
hilsen Gambleren
Hadde håpet at det skulle bli litt mer prat om disse tallene, alt fra CE EA kom ut til i dag fra kvartalsrapportene.
Uenig. Om kursen dobler seg fra 12 eller fra 20, på MC lansering vil ha mye å si for meg.
Feil tråd @Martins - her er man mer opptatt av skitsnakk og skadefryd
«Aldri mer 12- tallet»
@Dweller - hva mener du - var det ironi eller… ?
Virker sånn ja Venter på kjeft fra admin om at det er feil trå for slikt og at det må flyttes til Funcom Fundamentale forhold.
Ja jeg gjorde vel det . Tok kje heilt sarkasme, men ser jo rett etterpå at det var innlysende hvem han mente
For å si det sånn - etter at jeg gikk inn i dette papiret så har jeg virkelig lært at man aldri kan si aldri. Dette hovedsakelig pga. Giftig cocktail nervøse småfisk, Ass-Geir og alle wannabeene, Straktegnere med dommedags-profetier mm. At vi i det hele tatt var nedom 12 tallet igjen er fra mitt ståsted helt forbanna vilt!! Men føkk it. Jeg kjøpte ca 8,5K på midt og lave 12-tallet. Hev 6K av de ut igjen nå på 13,29,-
Jeg var spot on i går !!
Godt jeg driter i hva andre mener og følger min egen strategi !
Jeg har mot og teft
Flott! Er så litt småmorsomt for meg å se longere trade - ikke fordi det var en dårlig trade (vil si den var ganske perfekt!) - men fordi dere klager på tradere på den ene siden og trader selv på den andre.
Synes det er helt greit at folk trader, men da må man forholde seg for god til å rakke ned på “nervøse Assgeir småfisk-wannabees og strektegnere” Nå har jeg ikke lest denne tråden veldig nøye, men @anon91440261 f.eks er en som ikke rakker ned på tradere og bare akkumulerer. Står respekt av det.
Hva synes dere, helt ærlig ; Hva synes dere kursen egentlig er verdt på nåværende tidspungt ???
16 kroner
25-30 kr
Jeg mener og selskapet glatt forsvarer en prising på 16 frem til neste “store spill”. Hvis så neste store spill blir en moderat suksess så glatt 25.
Akkurat nå trader vi igjen innenfor den store langsiktige opptrenden. Da kan denne dippen ifm Q3 vise seg å bare bli en solid undershoot som utløste stort volum.
Kanskje rundt 16-17 nå, MEN fra desember og over nyåret 23-26Kr;)
Dere snakker om kurser som om ingenting har skjedd i aksjen i de senere årene…
Er jo en grunn til at vi er her nede.
Overreaksjon !
Klart det er lettere å trade til seg et par prosenter her og der på desse nivåene enn på 17+. Så derfor er vi der vi er. Norges tradingfavoritt!