Ja, sant. Men ingenting hade hindrat dem från att säga detta. Det vore också ett klart, tydligt besked.
Det finnes bare en måte å eie informasjonen på - det er å være i forkant før spekulasjonene. Da kan man også begrunne eventuelle dårlige nyheter og hvilke tiltak de har satt inn. Da styrer man retningen selv, noe jeg tror Funcom ville vært bedre tjent med.
Kursen i Sumo Group går utrolig nok OPP på nyheten om at tencent har kjøpt seg inn .
Sånn, da har jeg det jeg skal ha igjen.
Jeg driter i om den faller mer
Edit. Tenkte jeg var heldig på kr14 å få 100.000kr for hver kr opp, nå føler jeg meg mega heldig som har fått samme mulighet på kr 13 og 100.000 opp ! +Har selvfølgelig mer krutt nå enn noen sinne Snart 3 kr under Tencent inngang! 2.6 gammel kurs!
Tenk positivt!
God helg!
Regner med det ikke var noen insidere i Sumo Group som dumpa en haug med aksjer når denne nyheten ble kjent…
Stian pratar den 5e december kl 12:30 på ABGSC Small cap seminar
“…and we hope that this will lead to us making even bigger greater games” Rui om Tencents intåg i Streamen.
Nån som ska gå?
Beroligende aksjonærliste… De fleste store øker unntatt Gjestøy. Småsparerne i Avanza og Nordnet solgte.
Jeg tror ikke det er småsparere i Avanza og Nordnet som har solgt, de har ikke poster på 400k å legge ut
De med 400k kan jo ha kjøpt tilbake Og at totalsalget endte hos Nordnet/Avanza.
Aksjer har rullert og er tilbake på kontoen de var før rulleringen startet. Og mer til. Men at det kan skjule seg storfisker på Avanza og Nordnet er jo klart det også. Men volumet den dagen vet vi jo ble generert av Pareto. Så…
Har det vært snakk om betaling for eventuelt nytt kart fra Funcom sin side?
I utgangspunktet ville jeg antatt at et nytt kart ville blitt lagt til for alle. Tror ikke det er lurt å splitte spillebasen med betaling for kart. Jeg tror det vil bety bråk.
Er vel mest løse spekulasjoner.
Personlig tror jeg mer på at det kommer en stor gratisoppdatering i forbindelse med season 3 pass, mer enn at det kommer betalt innhold. Det lengste Funcom har gått (med mindre jeg har gått glipp av noe) er at de ikke har utelukket betalinnhold. Men tror ikke de aktivt har sagt at det skal komme.
Mycket lösa spekulationer nu , men Erling Ellingsen började precis följa Jennifer Stuber på Twitter som är community manager för Chivalry 2. Det är ett First Person Slasher som de kallar det själva.
Helt random eller ligger det ett potentiellt samarbete här?:
Yes. Dom har sagt i en stream att om de kommer ny map så kommer den kosta. Dock har de sagt att missing features kommer ut innan den. tippar sorcery kommer i anslutning eller innan ny paid map i H120
Chivalry 2 blir Epic Store exclusive i et helt år, og utgiver er Tripwire Interactive. Tviler på noen forbindelse der, i alle fall ikke på Chivalry 2.