Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Bra Liste, du virker litt pesimist på MC, men ellers good.

Har ikke @antzzo tatt med hele spekteret av utfall? Fra overraskende tidlig til utsatt? Synes det er en veldig bra liste. Dune at også ok ut.

Du har rett , jeg leste feil ;D

1 Like

Flott oversikt @antzzo, dette lover bra for fremtiden. Satser på at de fleste nå har svelget skuffelsen med lite info på Q3 rapporten, slik at Funcom kan bli en av Nyttårsrakettene…

Skal dine Svenske venner kjøpe seg inn igjen @antzzo, eller vil de heller investere i Starbreeze?

1 Like

Säker på att många kommer tillbaka när Funcom är beredda att prata mera om framtiden :slight_smile: så de ser ut. trigger styrd handel.

1 Like

Ok, takk for info. Akkurat det må jeg jo innrømme at jeg ikke liker men det er jo så. Redd det blir mer bråk av en betalmur mellom spillerne. Nå har de opparbeidet seg mye goodwill med måten de har håndtert oppdateringer og hva de har tatt betalt for så håper ikke den ødelegges med et slikt trekk.

1 Like

De tror jag faktiskt inte. Många blev förvånade över att de implementerar mounts nu. Att CCUn inte är högre är ju flera anledningar men den största är ju att du kommer till en gräns då du gjort det mesta… jag tror många kommer uppskatta en ny map och gladeligen köpa den :slight_smile: Sedan har funcom redan fin goodwill och kommer få ännu mer om sorcery kommer.

3 Likes

Det er jo ikke unormalt at utvidelser i kart tas betalt for. Det tror jeg ikke kommer til å bli store reaksjonene på. Folk skjønner at utvikling av spill koster penger. Blir et spill veldrevet er betalingsviljen stor på sånne ting.

Når sa de dette med ny map og betalt? Kan hende informasjonen er utdatert hvis det var før sommeren. Virker som om de la en ny strategi for å tjene mer penger på Conan Exiles rundt sommertider en gang.

1 Like

Kommer inte ihåg exakt när och orkar inte leta just nu men de var några månader sedan.

De har vel aldri sagt MAP, men kun at det kommer en større oppdatering.

Jodå. De sa ifall de funderar på att göra en ny map så kommer de ta betalt för den. Var max 3-5 månader sedan i en stream

1 Like

At de har vurdert nytt kart har de sagt flere ganger. Men de har vel ikke sagt noe om at den store expansionen som kommer mot sommer 2020 er nytt kart.
Det er kun noe vi antar.

Nej såklart inte men de räknar jag kallt med :sunglasses:

Jeg husker de snakket om mulig betalt innhold i en steam en gang, men det er veldig lenge siden. Jeg tipper det er en god stund til ennå. Jeg tipper vi får evt sorcery først. Det går ikke så fort med Funcom, så mye kan ha endret seg når det passer å lage nytt kart

Svensker er for trege, det er tidlig som nå det er lurt å satse ikke når aksjen koster >20 ! :wink:
Her eksploderer aksjen om ikke lenge når flere nyheter rundt MC og DUNE kommer :rocket:Og i tillegg hjelp fra Mr robo :robot: kan kr 13 bli en saga blott ! (Avsluttende historie) :money_mouth_face: Tenk at vi fremdeles er på kr 13! Løp og kjøp før det er for seint! :exploding_head::smile:

1 Like

Det är svenskar som komma skapa och få raketen att explodera. Bara se på starbreeze :blush:

5 Likes

Hoppas du menar “få raketen att lyfta” och inte explodera :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 Likes

Ooooyes såklart :rocket::rocket::rocket:

1 Like

Det går fort til desember og til nyttår :money_mouth_face::rocket::robot:Shiit! Oh Fuuuck :exploding_head:

"One of the most sought-after features in The Exiled Lands is soon to become a reality. This December mounts will arrive in Conan Exiles, and along with it, mounted combat. Here’s the first teaser video!

Mounts will allow you to navigate the Exiled Lands at a more rapid pace than before, but that’s not all: we’re also rolling out mounted combat, letting you swing your sword at your enemies from horseback!

Og videre :

“We’ll have more to share about mounts in the time leading up to release in December” :sunglasses::rocket:pling! :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face: oh fuck :exploding_head:

Og DUNE!

Nyheter kommer snart ! :money_mouth_face::exploding_head::smile:

2 Likes