Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

”Video GAMES to go with it” :slight_smile:

2 Likes

Avtalen sier nå minimum 3 spill da.

Så er ingen tvil om at det kommer 3spill eller mer.

4 Likes

Begge disse artiklene er ganske gamle er de ikke? Kan ikke tas som en bekreftelse på at Dune er i rute til 2020-launch i hvert fall.

3 Likes

Nej men de kan innebära att man har publishing spel baserat på Dune på gång som vi inte vet något om :slight_smile:

Rui har dessutom sagt att man ska utnyttja Dune filmen och dess marknadsföring

3 Likes

Dune var fortsatt i preprod ved Q3 rapporten, så nei, 2020 er ikke akkurat sannsynlig. :stuck_out_tongue:

Den som venter får se, og hvor lenge tør dere vente ??? :wink:

Nyheter vil komme ! :boom::money_mouth_face:

Hadde jeg vært sikker på at jeg kom til å like nyhetene, så hadde jeg vært inne :slight_smile:

1 Like

Hvilke nyheter snakker vi om her?

For min egen del, Mutant Chronicles. Det kan skje noe interessant med CE også, men jeg tror det er begrenset hvor høyt Funcom kan gå på hype rundt CE nå. Der er det evt salgstall som vil være avgjørende.

3 Likes

Positive nyheter er ikke langt unna :partying_face: Den som venter på noe godt på disse nivåer og framtidighet venter ikke for gjeves :wink:

For et salgs trykk det er i aksjen ! :yawning_face::rofl:

1 Like

Goodbye Kansas var tydligen i North Carolina i somras. hehehe undra varför

EDIT. Vart visst redan i Januari. Ännu mera positivt. Då lär de ha jobbat tillräckligt på en CGI trailer till Mutant Chronicles. För varför åka till North Carolina iså fall? :wink: hooh

4 Likes

Mye kommer til å skje framover, Belive me ! Man kjøper ikke denne aksjen absolutt for hva den har å vise til i dag. På disse nivåer er det liten risiko og man kan kalkulere at fremtidige vektige ting vil komme i tillegg til det vi vet, men hva da ? Nye samarbeid, fremskritt osv osv blandet med fler triggende nyheter rundt Dune, MC, Ce , Myz , nye titler, samarbeid/ hjelp fra Tencent osv osv,

Det er nok mest roboten som pushet denne litt ned nå, ikke mange vil selge på disse nivåer så nærme nyttår, men roboten og mange andre håper på billigere aksjer , vanskelig å få til !

De som får kjøpt nå er heldige :money_mouth_face:.

1 Like

Kan være at de er like «heldige» som vi som begynte å kjøpe i 2017…

4 Likes

Kan du kalkulere salget til Mutant Chronicles spillet med noen som helst sikkerhet? Det er nemlig produktet jeg antar vil styre kursen i 2020.

3 Likes

Er ikke noe teater. Må være lov å «pisse» litt når du hausser uten noe mer begrunnelse enn «opp fordi opp».

For nye potensielle (små)investorer i Funcom er det bedre at en går inn med åpne øyne i hva aksjen er og ikke er. Potensial ja gitt slik og slik. Garantert dobbelt gevinst + innen 3 mnd nei…

7 Likes

Jeg har tro på at ting ordner seg jeg , pleier det :wink:

Merkelig at pessemismen rår alltid når aksjen er på bunnnivå :face_with_raised_eyebrow::joy:
:yawning_face:

1 Like

Definer pessimisme? For min del er det i så fall å være investert i Funcom med 85% av portefølgen men samtidig ha et nøkternt forhold til hvilken meravkastning det å ha sittet i aksjen i 3 år har gitt og hvilken meravkastning det vil gi for de neste 2 år.

1 Like

Bedre å anbefale denne aksjen etter den har tatt av da du ??? Nei ! :rofl:

Garanterer ingenting jeg, bare påpeker hva som kan skje og det er høyt sansynlig :blush:. Logisk sansynlighets beregning er viktig når du vil satse og særlig på disse nivåer ! pleier å stemme :star_struck:
Orker ikke mer skriverier nå , Cu !:muscle:

Vær så snill, selg til meg ! :heart_eyes:

Sorry, kjøpte selv på 12,60:)

4 Likes