Javel, men da synes jeg det var verdt å nevne igjen! Kanskje dere skulle våkne litt?
Det som slår meg veldig her inne når dere snakker om hvor missfornøyd dere hele tiden er og at svenskene må komme å redde dere osv, er hvor bortskjemte og lite tolmodige dere virker. Svenskene er nok kanskje bedre der 
Beklager men jeg tror at dere hadde hatt stor fordel av å kunne hatt en bedre evne til å vente tolmodig i en mer optimistisk forventning om det som skal komme. Det er en gave å lære seg å være tolmodige men også lage seg et bestemt mål. La ting få vokse, ikke prøve å pelle alt fra hverandre og bare trekke alt i en negativ nedatgående spiral. Funcom vil gjerne glede og skape suksess i eget selskap og de blir mer og mer flinke til det.
Jeg vil egentlig fraråde å bli for mye preget av slike praterom som dette. Ta egne valg og stå for dem. Slå av, følg din egen strategi til pungt og prikke, det er det beste! ikke bli preget av andres forvirrende deprimerende prat .
På alle forum et det mye folk med forskjellige agendaer og interesser! Alle er unike men noen andres strategi og interesser passer som regel aldri med din egen!
Det du vil oppnå da, er at du en dag kommer til å få det du vil ha også slipper du å kaste bort tia Di og pengene dine pånoen andre !. Det du krever vil nemlig bli oppfylt, visst du har en uavfektet klar tanke bak dine valg og følger det !