Nydelig med shorts, det er noen på aksjonærlista som nå vet man kan kjøre noen stopper opp også
Edit: shorten er trolig satt på tekniske signaler, og man trenger ikke være rakettforsker for å se setupen i chartene
Nydelig med shorts, det er noen på aksjonærlista som nå vet man kan kjøre noen stopper opp også
Edit: shorten er trolig satt på tekniske signaler, og man trenger ikke være rakettforsker for å se setupen i chartene
Kjøpte 4000 i dag, 12.50 og 12.46. Uuuh, shorts…
Pussig at alle som tror at shorterene alltid får rett ikke shorter selv - må jo være garantert vinst jo!
Selv ser jeg frem til den loddrette streken fra venstre og rett opp når stoppen kjøres
Folk må gjerne vente på tikroningen eller lavere. Det har vært rolig lenge nå, det begynner så smått å røre seg litt nå først med mounts og coop+utvidelse/ny map på nyåret. CCC blir det det blir. Lykke til i morgen
Ser man det, short vs dump vs tencent fremover? Regner med resten gjør som vanlig og bare lar det stå til. Men at disse store aktørere ikke utnytter svakheter hos hverandre finner jeg svært merkelig, ligger jo på sølvfat om man har cash nok.
Alle endringer over grensen må oppdateres, men som flere nevner ligger de ofte å vaker akkurat rundt grensen etter hva man vil oppnå.
Hadde man vært så sikker hadde man nok tatt mer i, ser på listen historisk har ingen gjort nettopp det.
Så får man konkludere som man vil
Historisk Norge på aktøren:
Aktive posisjoner Norden:
Ja, historiske resultater sier alt om fremtidig inntjening.
Er for tungvint system synes jeg. Shortet Bitcoin endel i fjor via kontrakter. Hadde vi hatt en slik opsjon i Norge ville du nok sett mye mer shorting.
Fin oversikt! Godt å se at de må jobbe litt for pengene kontra Seadrill.
Finnes plenty instrumenter for å shorte om man ikke får tak i aksjer, så det er bare tull. Skal du ha tilgang til shortaksjer trenger du en låneavtale, ofte der det stopper. Og volumet er gjerne begrenset. Da er det bedre med cfd’er med ubegrenset likviditet
Spørsmålet nå blir jo er de ferdig shorte ref siste tids kursutvikling, dvs de startet feks etter pump opp over 13,eller skal de ut med mer. Og hvis så, hva baserer de dette på, teknisk trolig. På kurser her vi har rotet nå synes jeg det blir for enkelt å se på det tekniske, kurser rundt disse nivå har vært bra kjøpsmessig tidligere. Blir spennende å følge med på. Med mindre det kommer en braknyhet eller resultat av feks mounts, så tror jeg de dekker inn dette uten noe særlig grad av økning i kurs. Om noen med litt kroner er uenig i kursbildet nå så kan det bli spennende frmeover. Det er uansett ikke mye aksjer det er snakk om, og det er også fint å få en naturlig forklaring på utviklingen, annet enn Funcom suger, er ikke verdt mer osv. Selvfølgelig skal kursen under 10 kroner nå, de klarer jo ikke gi ut spill engang. Hva vet Tencent liksom, de har sikkert bare lest hva hausserne har skrevet og tatt det for god fisk
Var for å vise posisjoner tatt historisk på OSE for akkurat den aktøren, intet mer eller mindre.
Resten er din egen tolkning.
Hva de tjener fremover vet ingen.
Men ikke bare fryd og gammen
De to største gevinstene dems var forresten rimelig lett å se komme må man si, verre med de andre
Hva er bedre enn en med masse kroner? Mange mange flere, med mindre kroner!
Så om alle TI-ere som har lyst å kjøre en stopp kjøper i morgen så kan vi ta en tidlig pils og se på en loddrett strek
Edit: hvorfor er rød mens
blå?
Det er sant , men så er det noen som kun ser streker, som er greit nok, og ikke bruker hue, som også er greit nok, og de har sagt at den trolig skal under 10 kroner, som kan skje, og da er det mange som henger seg på og venter på dette. Men å ikke begynne å tenke fornuftig, hvis man er long(er) enn dager og uker, så kjøper man jo litt nå, uavhengig av short, hva TA sier osv. Eller jeg gjør, men hva vet vel jeg?
Jeg personlig ble skuffet over mounts oppdateringen vi fikk se i dag. Det positive var at hestene så bra ut, funksjonaliteten virker bra, og han jeg vil kalle for mounts expert på venstre hånd virka veldig dyktig. Men jeg ønsket rett og slett å se flere mounts, og at desember updaten ville få ARK fansen til å gå berserk med CE 3.0. Virker som om det vil komme med resten av den store oppdateringen ila H1 2020 (ref Q3 rapporten), noe jeg tror blir nærmere sommeren enn nyttår, ref ordvalget H1 og ikke Q1/Q2.
De vil melke kua over tid kanskje, eller som du sier implementere det i ny map for noen skarve kroner, smart. Noen blir grinete for å kanskje måtte betale 150 spenn, fuck de. Flere betaler gladelig, det er jeg sikker på. Funcom gir det de har lovet gratis, mounts. Mounts 2.0 koster penger
CE fyller ju år i maj så inte otippat med ny map då=) De tar tid och göra en ny map som du förstår… allt sker inte på en sekund
I alle dager? Skjedd med forumet her inne? Ser klovnetegn på innlegg, og nedlatende kommentarer hvis det ikke er bull. Jeg skriver ofte når det er nyheter og noe jeg syntes er spennende å diskutere. For det første, hvem er “dere”? Jeg snakker kun for meg selv, og det er helt subjektivt så du får vær så god å komme meg i møte med noen motargumenter i stedet for å bruke retorikken til en tenåring.
Og @antzzo, jeg kan se logikken i at det implementeres med updaten, men jeg er mye mer interessert i å få Ark- fansen på alerten med PR-fokus rundt mounts enn jeg er spent på nytt paid map. Map kan utvides ganske mye enklere enn det et mounts system tar å utvikle (det har vi sett i frozen update, full-launch update) og jeg hadde kanskje litt høyere forventninger til denne desember updaten med lansering av mounts. Basert på reviews har Ark har nærmere 8 ganger spillerbasen enn CE på PC, og en mer buggete større mounts system(etter min mening) vil tiltrekke flere spillere enn det vil med en liten, men tilnærmet stabilt mounts system. Det betyr ikke at jeg ikke mener at en paid map extension ikke burde komme, men for meg er en stor mounts oppdatering en helt nødvendig(ikke nødvendigvis tilstrekkelig) for å få cc players til å komme på nivå der vi ønsker å ha CE, sammen med rust og ark
Har shortavtale via Nordnet men har aldri brukt det. Det er heller ikke alle aksjer som er tilgjengelige for å shorte der. F. eks hadde jeg lyst å shorte PCIB tidligere i uken men de hadde den ikke på listen.
CDFer holder jeg meg unna da de har innebygd giring og er ekstremt volatile av den grunn.
Nei, gi meg en platform som Bitmex el. Deribit for aksjer så kunne jeg shortet lett (merk at man på disse platformene ikke shorter Bitcoin direkte, kontrakten speiler bare underliggende asset. På en slik måte kunne man shortet aksjer uten å påvirke kursen).
Men da var det høyst sannsynlig en cfd.
Cfd’er kommer med og uten giring. Giring er vanlig - fordi de ikke tjener på at du tjener…
ALLE som tilbyr produkter som cfd’er VIL hedge ved å ha posisjoner i underliggende. Husker når City måtte kjøpe 60K oljekontrakter i spot på noen få timer pga en cfd som gikk mot de - tider det!
Å ja, krypto er uregulert så hold deg unna syntetiske produkter - ingen garanti for at det finnes dekning for gevinsten din!
Det overrasker meg at dette med mounts ikke var på nivået til forventningen. Hva tror du måtte til for at det skulle tatt oppmerksomheten til ARK spillerene?