Hehe, er det ikke fillevolum nå da?
Er nok bare noen tradere som tar tap etter at mounts ikke fikk den helt store mottakelsen kursmessig.
Hehe, er det ikke fillevolum nå da?
Er nok bare noen tradere som tar tap etter at mounts ikke fikk den helt store mottakelsen kursmessig.
Mounts har vel ikke kommet enda? Kanskje vi skal vente til Mounts kommer og se hva som skjer med spillertall og listeplasseringer/reviews før vi bedømmer hvordan mounts påvirker kursmessig?
I Funcom er vi så flinke til å spå framtiden at alt er priset inn 1 sekund etter at informasjonen blir kjent i markedet.
Hm, mulig du misforstod meg, jeg mener bare at kanskje noen gikk inn i håp om at mounts streamen skulle dra aksjen opp etterpå - og at disse (siden det ikke skjedde og aksjen åpnet flatt) har kastet kortene. Jeg snakker altså om de helt kortsiktige spekulantene her, ikke de som swingtrader i flere dager / uker.
Sucks to be you da. Jeg handler heldigvis aksjer via Google Stadia og har negativ lag, så jeg kommer meg inn ila det sekundet.
Är nog väldigt många som inte ens fått med sig att de har haft en stream som visar mounts. Majoriteten ser nog mest vad som kommuniceras av pressemeldinger. Med det sagt så har väl ca 90% av oss här på forumet fått med oss att det skall streamas och vi börjar bli en ganska stor andel .
Jeg solgte også alt klokken 19.00 etter streamen. Peaket vel på 378 seere, men jeg mener å huske at vi har vært over 400 på diverse MYZ-streams. Ergo så anser jeg potensialet som relativt lavt.
/s
Men när tencent-effekten HELT uteblev (faktiskt blev det en katalysator åt minus-sidan) så tycker jag det är ett sundhetstecken att kursen inte sticker på en sån liten detalj som mounts till CE
Er godt gjort å selge etter at børsen har stengt - har du en spesialavtale eller noe?
Negative lag. Klokken var bare 15:30 på Google Stadia.
Spørs hva man mener med fornøyde her. Når 5 mill kjøper spillet og hundretusener bruker 100-1000 timer i spillet så kan man vel si at de er fornøyd? Fornøyd eller idioter same same fra et salgsperspektiv. Så en kar med 1700 timer gi negativt review. Hvorfor har han spilt 1700 timer om han ikke er fornøyd med spillet?
581 på twitch
Nok en gang ser vi området vi er på er interessant for kjøperne. Short har bidratt til nedgang nå, det står ikke så dårlig til med selskapet og potensialet fremover. Kjøpte som nevnt på 12.46 og 12.50, nettopp pga første setning og sunn fornuft. Funcom er i en investeringsfase og det rykker stadig nærmere nyheter. Good times ahead
De som skriker högst är de som hörs. Men är helt klart en krävande bransch. Går ju såklart inte att hålla alla nöjda. Men CE är en succé!
Hvor mange her, sidder og venter på 11:xx som aldrig kommer.
Aktierne bliver ikke billigere end de var i dag
For å sette det enda mer i perspektiv: 2 fond tailet Tencent og tok mer float enn det Malmberg dumpet ut (ikke samme dag, men i ukene etterpå). Allikevel er altså kursen der den er. Trist.
Var noen større svenskene som altså tok full exit etter at Tencent tok posisjon. Det sier det meste av hvordan de vurdere å eie denne aksjen på OSE.
Tror ikke helt du ser hva de grafene viser.
Tencent betydde svært lite.
For Sumo hadde det knapt effekt den ene dagen.
For Frontier Developments, så stakk de 27% og begynte å falle igjen. Grunnen til at den igjen tok fart var en rekke positive beskjeder på rad: Planet coaster passerte 1 mill salg, Jurassic Park evolution annonsert, årsrapporten visste rekord resultat for dem.
Never mind then
Men er et poeng et sted der uansett.
Ellers kan vi merke oss at mid 12-tall er et dobbelt-titanforsterket og emaljert betonggulv anno tidlig 2018.
God helg!
Et annet interessant punkt på den grafen er:
Jurassic Park Evo var lansert noen uker før, FDEV skrøt av bra prelaunch salg og om man fulgte med litt på steam etc så var det en suksess, men selskapet leverte et FY 18 resultat på 2M pund (året før var rekordåret på 8M Pund).
Så selv om JP var en suksess, så trynet aksjen 60% det neste halve året.
Edit: Sant skal sies at FDEV var LATTERLIG høyt priset før den krasjet ned i bakken. Ca 7 MRD et 80MNOK resultat gir en OK P/E på 91