Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Hvor kommer denne frykten for shorts fra??

Her jeg sitter så ser shorts faktisk ut som garanterte fremtidige kjøpere

2 Likes

Lav ligningsverdi på kapital ( les underpriset.)
Slipper formuesskatt :blush:

Ikke glem en million grunner til å eie Funcom da. - legende

Holdt på å kjøpe tilbake det jeg solgte på 14 i dag. Feiget ut :see_no_evil:

2 Likes

Nedsiden begynner å bli begrenset. Men mulig det fremdeles er noen som skal realisere tap i desember.:question:

Fegis…

2 Likes

De fleste hiver vel cash over i ASK, mao kjøp og salg rimelig fort.

Om kursen holder seg på 12.5 litt så blir det mer inn for min del. Jula kommer tidlig i år? :slightly_smiling_face:

Skal ha bittelitt til jeg også. Viktig å få et rundt tall, samt å slå @Hakon

@Christian MC blir utsatt til 2222. Bare å styre unna Funcom i lang tid :stuck_out_tongue:

1 Like

Trur det er mange som har en «vanlig» konto fremdeles.

Ja det var en fin dag å fiske så lenge man ikke la snøret for lavt og man bare skal ha noen få aksjer.

1 Like

Jeg fylte på litt på 12.40 tallet idag, det gjelder og ikke bli for grådig når kursen er så lav…
Godt tegn at Shorterne har redusert shortsen, og snart blir det hestesslipp med Mounts. Blir en fin jul i år tenker jeg bare ikke Makro/Trump/Kineserne finner på noe tull…

2 Likes

Meg slår du lett. Har fremdeles bare 40k jeg. Under 50% av maks :grin: investerer hardt i boligen og eiendommen samt bilen nå. Penga flyyyyyyr

1 Like

Rally:

7 Likes

Fiskesnøret ute?
Screenshot_20191126_090125

2 Likes

Er det ikke da man burde være “grådig” ? :orangutan:

De mest “grådige” legger ordrene sine lavt på 12 tallet, eller på 10-11 tallet, i håp om at fiskingen skal slå til…

1 Like

Ja så klart, sorry , dumt spm

De må gjerne fiske, men snart går toget om volum flow vs. kursretning legges til grunn…

Fiskes med trål her.

:smiley:

1 Like