Sjekk TA tråden, så står det hva jeg tenker
Yes, men er det kun en kjapp trade, pga det tekniske eller ser det bedre ut for Funcom?
Har alla fyllt upp med FUN aktie till månen ? Idag är Black Friday, idag och inte imorgon eller någon annan dag.
PM strax! Rui sitter och plintar på laptopen nu.
Om CEO og CFO så ukomfortable og uengasjerte ut i Q3-presentasjonen, så så Joel, Alex og Jens Erik tilsvarende komfortable og engasjerte ut på streamen igår. Det lover i det minste godt for den kreative delen av virksomheten.
Og for en som er så ny i aksjen at jeg stort sett bare har hørt snakk om Joel, fy for en sympatisk og morsom type. Kanskje en ide å ta med han på neste kvartalspresentasjon, for å få inn litt humør
Ja, hade det inte varit för Joel så är jag osäker på om CE hade nått marknaden… Det hade i alla fall inte blivit nån succé så hatten av för Joel.
Men jag tror han kände sig ganska utmattad efteråt, han syntes inte till på nästan ett år från att ha varit med i ”alla” sammanhang i samband med CE-release
Delvis sant. Joel nämnde på Streamen igår att han jobbat på Project Steinbit, alltså Conan single player spelet som blev put on hold i somras. Sen dess har jobbar han nu på flera projekt och har fått en ny titel Chief Creative Officer.
Sedan är jag tämligen övertygad om att Goldfarbs studio gör Conan SP spelet
Det gjorde han nog. Men jag misstänker att han var tämligen slut och tyckte det var skönt att slippa att synas ett tag
Det var Joel som i mange år hadde jobbet for single player conan spill og det var nok kjedelig for han at det ble lagt på is.
Jag tror inte det är nedlagt utan The Outsiders gör det i en helt annan tappning dock. Har min konspirationsteori
Støtter den.
Kommer det etterhvert betal innholds DLCer? Syntes det var noe dumt at de lovet så mye som de gjorde i starten. Spillet er jo i relativt god befatning etter Mounts, burde komme noe som blir betalbart her snart.
Potensielle inntekter i nytt innhold må jo være langt større enn nytt kosmetisk greier. Jeg personlig har iallefall aldri brukt så mye som en krone på ingame kosmetikk.
Sitter mange på gjerde fortsatt? Blir interessant når folk må begynne å løpe.
God helg!
Ser ikke mange tegn til at man har behøvd å løpe enda, ihvertfall
nu finns de volym på 12.40 att komma in på ^^
Det er bare rigget for å utpresse. Fake
Kursen må skvises mest mulig…stakkars!!
“Triggers” framöver:
- Mounts + DLC + Patch update early december. Troligtvis precis när Steam Black week sale är över 3e december. Ingen test live och med trailer. Frontning på Steam?
- Mutant year zero 1 year anniversary 4e december. Troligtvis fortsatt rea och något annat. Kanske kombination med CE eller Publisher weekend?
- 5 decemer. Stian pratar på ABG seminar. Hoppas på en ny presentation
- 16 december. Stämma. Tencent kommer in.
Efter 16e december vill jag att de ska SMATTRA IN PM
Bare å vente på en kurs som ikke lengre er tosifret, mange smartinger nok til at det vil skje ser jeg. Mange mener jo også da er aksjen overpriset. Kommer nok til å ende i full overtakelse til slutt på kursen som var mens selskapet var nesten konkurs, mens man sitter å skjønner ingenting