Har ikke tangert 30 enda en gang så her er det bare å være tolvmodig…
Tillfälligt att Jens Erik, Erling & Rui börjar följa Sean Murray i Hello Games (No man’s sky) ungefär samtidigt?
Hmm snyggt hittat. Är du säker på att de följde honom på kort tid eller att eftersom du följer dessa 3 så när en följer så visar den fler som följer?
Lite osäker. Men ungefär samtidigt; annars hade det varit andra ”events” emellan. Det är kronologiskt upplägg på flödet och jag tror det innebär att de börjat följa honom samtidigt. Men där kan det hända jag tar fel
Edit: själva ordläggningen reagerar jag också på; ”Jens Erik och två till följde…” rent språkligt så innebär det att det är något som inträffat ungefär samtidigt
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @antzzo (1971 likes)
- @h3nk1 (966 likes)
- @anon91440261 (688 likes)
Resten av topp 10:
-
@koe (616 likes)
-
@Evilfreud (599 likes)
-
@Christian (475 likes)
-
@Pablo (460 likes)
-
@anon80503862 (441 likes)
-
@xfrox (409 likes)
-
@Krafer (404 likes)
Gratulerer!
Bara 3 nok kvar till Tencents gav
Bare litt over 100% stigning til ATH Kommer seg nok dit etterhvert i 2020.
Kjøpte meg inn igjen med 20% av FUN kvota forrige uke etter å ha vært ute i lang tid. Strategien var å kjøpe jevnt helt ned til 10-tallet etter stygge tekniske brudd. Kommer fortsatt til å sitte klar, men kan være vi faktisk snur her nå😒
BOOOOM
Tydeligvis en vellykket testlive patch
Takker for 5 k tilsammen på fredag og i dag.
Får se om de får ut ett PM om detta
De är trist att marknaden inte bryr sig ett skvatt om detta. Skulle värdera denna “lansering” mer än alla publishing spel ihop då de kan få rejäl synergi för 2020 års omsättning.
Du har selvfølgelig helt rett.
Det bare spiller ingen rolle, fordi feil land og feil indeks.
Avanza har höjt belåningsgraden till 40%. Bra fundamentalt tecken. Deras riskavdelning är stenhårda där
Må si jeg er veldig rolig mtp nedside i funcom! Eneste er at man ikke vet helt når oppturen kommer. Alt godt kommer til den som venter lenge, mvh bioteklosere.
12 lukter som en bunn.
Er jo en ok dag dette? 4-5 % i Fun og 12-13 i PCIB…
Mangler rundt 30% i Fun for å gå i null da.