Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Eg er mer overrasket over at den har holdt seg såpass bra i dag enn at det kom en liten dump nå :relaxed:

kommer når du minst aner det hver gang synes jeg;-)

Var nok noen stop losses som ble trigget der mest sannsynligvis?

Har vært ca null volum idag, 300k så tok volumet seg opp og da sank prisen.

Da er det nyttårssalg, folkens :wink:

1 Like

Denne filmen har man sett så mange ganger nå at reprisen blir bare kjedelig, gjeeesp…

Menn som pusher 60 burde skrive nytt materiale, før publikummet er borte for godt.

2 Likes

Ned 10% fra toppen i dag?? ?

Noen som hadde bestemt seg for at de skulle ut i dag?

När intresset är nästan helt frånvarande så får små variationer stora utslag på kursen tyvärr… volymen har gått upp lite idag (vilket är positivt), men är fortfarande långt från hög nog.

Om det bara fanns något tilltag som kunde göras för att få lite mer uppmärksamhet och intresse runt pappret… :thinking: :wink:

Edit: orkar inte dra igång den diskussionen igen :smile:

1 Like

Haha börja inte. Det är ingen idé.

Analyser och guidningar är ingenting för ett bolag som Funcom. Dom klarar sig så bra utan det :zipper_mouth_face:

Alla känner till vad dom sysslar med ändå och hur det går med alla projekten. Full transparens :wink:

1 Like

08/01-2019 16:50:00: (FUNCOM) Acquisition of majority stake in Lisbon based Game Service studio ZPX

12 Likes

Noen fikk vel vite dette ca 1310? :roll_eyes:

Uten å ha satt meg inn i ZPX så må vel dette være utelukkende positivt? Funcom har begynt med oppkjøp folkens!

4 Likes

Hvorfor skal alt foregå via utvanning? De har vel penger nok nå for svarte.

1 Like

Det er incentiv for videre verdiøkning. Cash er greit til andre ting, ved å gi aksjer betyr det at når man står på og leverer så får man bedre betalt

5 Likes

Ja, da er det vel en fu×kfa×e eller to som har gått på en liten smell i dag! Får vi håpe!

:grinning:

1 Like

Dersom de klarte å kjøpe 50,1 % av selskapet for 1.4 mill, bryr jeg meg fint lite. Men tipper de har betalt med cash + aksjer. “Part of the consideration for the acquisition” Aksjer til ledelsen/ styret / gir jo et større intensiv til å lever resultater.

3 Likes

gamle eiere beholder 49,9% + får andel i funcom
gode incentiver for å gi bånn gass.

4 Likes

Utvanning på 0,13 prosent…? Er ganske veldig normalt å gi noen symbolske aksjer til ledelsen i selskapet man kjøper opp.

3 Likes

Dette er en aggressiv og fin melding for de som skulle lure…

4 Likes