Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Jason Momoa er faktisk et STORT minus…

Fyren passer ikke inn i Dune universet… og Aquaman viser hvor crap skuespiller og profil han egentlig er. Håper han blir tatt av prosjektet.

2 Likes

Dafuq. Eneste kisen i Game Of Thrones eg fikk man-crush av :stuck_out_tongue:

1 Like

Evt nei. fyren er sånn 1 profil, så alle rollene hans blir egentlig helt like.

2 Likes

Snakker du om Nicholas Cage? :smiley:

5 Likes

Han er jo perfekt som Duncan Idaho

3 Likes
1 Like

Aquaman ble jo en giga-suksess nettopp på grunn av ham.

Sier ikke at han er verdens beste skuespiller akkurat - men han har publikumsappell.

Ofc. Fruen hater alt som har med scifi å gjøre, men Aquaman gikk greit. Ble rollespill med speedoen når vi kom hjem også… Han har veldig bred appell :smirk:

10 Likes

Du har rett, den hadde spilt inn mye mer enn jeg trodde… men filmen er jo bais :smiley:

In Dune (1965), Duncan is described as a handsome man with “curling black hair” to whom women are easily attracted.

9 Likes

Virker jo som det er unge og eldre menn han trekker her på forumet ;D

2 Likes

Alt som trekker publikum til Dune gjør meg glad. Da blir det sequel.

1 Like

Hadde eg hatt vagina skulle han fått àn :smiley:
Tingen er at nå kan vi regne med en kvinnelig og
“fargefull” fanskare i tillegg til dere gamle nerder som var ung på den tiden disse filmene kom ut :stuck_out_tongue:

1 Like

Blir nok rollespill på meg også @Konamixx etter Dune :joy:

Skal speideren din ut på ørkenvandring?

1 Like

Første jeg tenkte når jeg så at han skulle være med.

Fått henvendelser fra to kamerater i dag vedrørende Funcom, og det har aldri skjedd før. Begge henviste til https://www.pressfire.no/nyheter/PC/13930/funcom-skal-lage-tre-dune-spill og skrev:

WTF skjer med Funcom, dette er jo sinnsykt.

Gir en antydning av hvor stor denne IP’en faktisk er.

Eller som en annen skriver:

This larger than anything Funcom has touched before. Billion dollar revenue potential if done right.

10 Likes

Hvor fant du range for gode investeringsobjekter?
Skulle vi ha nådd en EV/EBITDA på 11 - 15, ville dette tilsvart kurs fra 24 til 32 :heart_eyes:

Time to wake up :smiley:

1 Like

IP’n er konge. Men er litt skeptisk på gamingfronten. Folk som kjenner til Dune og serien/filmene som gikk på tv er vel vertfall 30+ om ikke 40+. Men studier viser vel at stadig eldre folk sitter å gamer så det kan jo være positivt.

X-faktoren er jo at en evt blockbuster av filmserie kan åpne IPn opp for nytt(yngre) publikum.

Tror dere det kommer en Dune Battle Royale versjon? Se på Fortnite, PUBG og APEX :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face: