“Jeg tror ikke vi skal si så mye om dem. De hadde et lite overskudd, det var bra”.
… what? Får de sparken hvis de sier noe positivt?

“Jeg tror ikke vi skal si så mye om dem. De hadde et lite overskudd, det var bra”.
… what? Får de sparken hvis de sier noe positivt?

Bedre å fokusere på selskap som jobber for noe bra, Hegnar selv begynner å bli gammel og nervøs for diverse sykdommer som kan ramme. Og som kanskje i tillegg faller 90 prosent på en dag, pytt pytt
Jeg har vært i Funcom siden lenge før LMO , har sittet gjennom samtlige releaser uten å selge en aksje. jeg har flere kjøp igjennom disse årene fordi jeg har økt antall aksjer. Tror faktisk ikke at jeg har mange nok salg tilsammen til å få til ett i året i snitt.
Men du kan kalle meg hva som passer deg, kunne ikke brydd meg mindre.
Måtte 2019 bli ett godt Funcom år, for deg og alle oss andre som sitter med aksjer i selskapet. 
Noen av dem må ha brent seg skikkelig på funcom før i tiden 
Undres hva som skal til for at hegnar varmer opp 
Da må de lage ett lakseoppdrettsspill ala Sim City eller coop shooter med gisseldrama på en oljeplattform.
Farming simulator selger jo bra, må da være et marked for aquaculture simulator 
Samme kan man vel si om FS:
Men utrolig nok selger det godt 
Men nok om det. Hva forventer folk idag? En liten pullback eller videre opp etter innsidekjøp?
Har vært innsidekjøp før uten noen effekt så tviler vel på at dette gjør noe forskjell.
Haha, sant det! Folk är tydligen faschinerade av lantlivet -säkert en stilla protest mot urbaniseringen ;).
Vi får se -på mellanlång & lång sikt ska vi troligt upp! Däremellan får folk hålla på bäst de vill
Du kan jo håpe 
RT 16.10 Tut tuuut! Første gang vi er høyere enn dagen før kvartalspresentasjon to dager etterpå? 
Ja har sett det. Men jeg syns det er morro. Og i motsetning til hypertraderne så har jeg tenkt å være aksjonær til minimum november 2020. Så om kursen skal ned igjen til 11.50 så er all good for min del. En midlertidig tilbaketrekning 50 øre betyr i alle fall nada 
377k i volum første halvtimen. Det er ganske ok.
Ser ikke ut som om tiden for å selge er nå akkurat.

Du må få tittelen “årets jinxer”.
Jeg liker ikke kallenavn som må slås opp ordboka. Men det er vel best med kallenavn som offeret ikke forstår. Ignorance is a bliss 
Folk liker å kaste ut aksjer under bid, aldri forstått