Det jeg ikke skjønner er hvorfor aksjen liker å kuke seg her nede. Mener folk at den er underpriset ellre overpriset? Eller er den verdt en mcap på 1,2mrd?
Nærmere 200 mill på bok og så mange spennende spill i pipeline. Do the math?
En jinxer er en som alltid må påpeke hvor bra noe går, slik at det deretter går dårlig .
Siste short satt i oktober. Så det virker ikke som om det er shortere som jobber i mot. Det er nok rett og slett nettokjøperne som sørger for at raketten holder cruisekontroll.
Sättet som Funcom styrs på idag rent ekonomiskt gör dem till ett av de mer intressanta investeringsobjekten inom gamingsektorn. Det tror jag fler och fler börjar få upp ögonen för (förutom möjligtvis Hegnar ).
Fortsätter de i samma spår så kommer både fonder och andra potentiella storägare stå i kö…
Thats my point! Den burde vært mye høyere, men gleder meg til flere kommer med kjøpsanbefalinger/innsidekjøp
Artikkel fra 06 da det var et par meglerhus som fulgte med på Funcom
Det kommer an på om du kjøper en aksje pga hva selskapet har prestert siste 12 måneder, skal prestere neste 12 måneder, eller vil prestere de neste 3 årene.
Det gir nemlig forskjellig svar.
Nå har jo aksjen steget 30 % på relativt kort tid. Er bare sunt om vi holder oss her litt nå før vi kryper sakte men sikkert opp. Heller det enn rakt upp og ned spør du meg
Jupp. for aksjen sin skyld er det beste som kan skje at det nå for omsettes en godt antall aksjer mellom 15 og 16-17.
Jo mer dominerende volumbarene i området her blir, jo mer robust blir støtten. Hvis jeg zooomer så langt ut som på dette chartet så ser det bra ut, mens hvis jeg zommer inn blir det litt mindre bra.
Det er ikke TA jeg mener med å poste chartene, det jeg prøver å peke på er på hvilke kurser aksjen har blitt omsatt de siste par årene.
Leste her inne før eg sjekket kursen og med fremtoningen her var eg beskymret for at vi var nede på 13 tallet igjen
Syns ikke fremtoningen er helt koblet fra realitetene heller men det er vel fordi jeg blandt andre har et høyt snitt og ikke evnet å selge/selge nok på vei ned…Vi vil ha litt mer aktivitet i kursen
Tok 22k aksjer til i dag. Min våte drøm er å få flere aksjer i fun enn @Dweller😄
Ødelegget snittet mitt…
for en gangs skyld så sparer jeg på litt krutt for å bedre følelsen i tilfellet den skal droppe.
Fin bolk som gikk på 15,50 på 75k, fint det
Noen vasker aksjer (noe man blant annet ser gjennom 100+ konsekutive handler på 15,50). Flytt opp eller ned et nivå, gjenta.
Det lå ikke så mye på salg eller kjøp. Ganske rolig handel. Plutslig går det 75k. Ser snodig ut
Må være noe avtalt handel, eller?
Så du at det ikke var skjulte ordre?
Nordnet viser gjerne 5k, når netfonds viser 75k
Disse store ordrene (50 - 200k+) som gikk i går og i dag er i all hovedsak skjulte.
#avtaltspill !
kommer melding på fredag da