Lavt volum, mange kortsiktige småsparere. Funcom vil alltid dale litt etter sterk oppgang om ingen store hamstrer akkurat den dagen.
Det er nok en del som vil ta en posisjon i løpet av de neste 6-7 ukene men som tenker at det kommer flere muligheter.
Er helt opp til de med aksjer om den muligheten kommer eller ikke. Kanskje det er supersmart å selge nå for å kjøpe billigere eller gå til en annen aksje, kanskje ikke.
Men hvis min konspirasjonsteori stemmer så går det mot slutten av ventetida
Volumvektet snittpris (VWAP)
13,89
Rt. 13,81.
Vær så god øretrillere.
Edit: Slutt 13.77
…er det bare jeg som tror de kjører reskin av Dorkborn til Kånan SP? Han dyre stemmefyren hadde stemmen til Conan i AOC.
Jeg tror også det. Hvorfor ha så mye arbeid liggende å samlestøv en plass, når det kan brukes om igjen. Forøvrig kunne de nok gitt det ut som darkborn om de ville, men tenker FC var de som presset gjennom en reskin for å bygge merkevaren sin.
Det har helt klart vært hint om at ting kan komme tidligere ja.
Og som spekulasjonene her viser er det mange muligheter.
Jeg har egentlig ikke noen gode holdepunkter for dette men jeg ser ikke dine spekulasjoner som helt usannsynlige.
Som vanlig holder Funcom oss på pinebenken så er vel bare å holde ut nok en gang.
Dorkborn og Goldborn.
Veldig mye av konseptet med Darkborn hadde jo passet Conanverdenen generelt og Conan selv utrolig bra. Så min teori er akkurat som din - Funcom sa at de kunne finansiere ett singelplayer spill basert på Conan, hvor de kan bruke veldig mye fra Darkborn.
Så om dette blir Dorkborn, Conanborn, eller Goldborn, det får tiden vise !
Jepp - det er nettopp den pivoten Rui (trolig) tok, og som fikk Goldflex på kroken.
Samtalen utspant seg slik:
Hei Goldflex - kunne du lagt fra deg vektene, twitter og selfiestangen et lite øyeblikk? Jeg har et forslag til deg:
Dorkborn ser heftig bra ut - men du er såpass kokkos at (nesten) ingen vil samarbeide med deg og/eller gi deg penger. Men, jeg kjenner igjen genialitet når jeg ser det - og jeg har en stor sekk med penger jeg trenger å bli kvitt.
Interessert? Nettopp - tenkte meg det. Og det blir faktisk enda bedre.
Har du hørt om Conan? Du vet, den etablerte IP’n alle har ønsket seg et singelplayer spill av siden andre verdenskrig? Vel, dette er din lykkedag: Du får en sekk med penger, óg Conan IP å reskinne om Dorkborn til.
Avtale? Supert!
Du kan komme og kjenne på sverdet mitt neste helg.
Fortsatt god trening.
Mvh.
fixed
Så da gambler vi på at det kommer et Conan The Darkborn H2 20 altså
Dorkborn hørtes ikke ut som en hit Conan The Dork?
Mars.
Burde jo selvsagt skrevet bare 2020
Mulig vi bør ta dette videre i Småprat slik det har utviklet seg.
Den korteste veien for å Funcomifisere Darkborn er kanskje å lage Mutant Conan?
Eller bare kjøre på med Mutant Year Zero?
MYZ 2.0 kan vi glemme.