Ja, for det er bare Chop Chop hvor funcom ikke har levert i det siste
Hvis man tar en volumanalyse av utviklingen siden 22/1, så får man et svar på hvorfor dette skjer akkurat i dag. Volum oscillasjonen har antagelig nå nådd en utflating etter siste dagers høyere bunner, om det har noe interesse… Ellers er det en ganske kjedelig utvikling.
Det var nå du postet.
Hva i alle dager
Hvor tror du kursen hadde vært nå hvis ikke 10Cent kom på banen?
Lavere.
gis ingen grunn. Virker som man ikke vil ha aktivitet som kan påvirke folks beslutning om å selge eller ikke. Hadde det blitt en hit så kan oppfattelsen av 17 kr endres
Man begynner mildt sagt å lure, råtten lukt.
Ikke sikkert de ville ha utsatt om Tencent ikke var involvert. Om de allikavel hadde utsatt tror eg vi ville sett lavere kurser og pratet om enda en ørkenvandring
Då var eg done tror eg.
Virker som de gjør alt de kan for å bli Tencet Funcom. Eller verre. De har null kontroll
Rolig nå. Når fremdeles ikke dine landsmenn i Star opp til sokklestene engang.
Har ikke angret et sekund på at jeg solgte meg ut av Funcom… Deilig å være i andre aksjer uten å tenke på en viss Bergenser som manipulerer. Life is good!
Må innrømme at jeg også er ute av dritten.
Nå er det China rules som gjelder.
Gjør evt. som @hakon og blir med i emisjon dersom budet avvises. En trist affære hele greia.
Sorry @h3nk1
Selv om CCC bare er et lite fillespill så er dette bare en av flere ting som de har bommet på etter CE. Er vel bare MYZ som får godkjent og ellers er det flopp/kansellering/utsettelser. Det som irriterer mest er at de kommer med slike ting såpass kort tid før launch. Dette er noe som de helt klart burde ha hatt kontroll på tidligere. Vi sa vel det samme om MoM utsettelsen…
Du tror virkelig ikke at dette er fordi de vil ha oppkjøpet gjennomført uten risiko for at CCC plutselig gjør det bra?
Utover det er jeg helt enig det du skriver.
Det tror jeg ikke de trenger å bekymmre seg for, ingen ting som tilsier det.
Jeg blir ikke overrasket om det stemmer nei. Utrolig skittent, men det får vi vel aldri vite.
Nå har de klart å vinkle alt til at 17 er premium pris.
Rapporten kan jo bli spennende greier, hvis 17 skal lokke enda flere.
Hadde det ikke vært enda bedre å komme med budet etter all info vi har fått i det siste?
Da tror jeg vi hadde sett 7 tallet nå. Utsatt og avlyst 3 av prosjektene sine. Dumpet av samarbeidspartner. ca. 2 år til neste slippdato. Grøss og gru.
Jeg vurderer seriøst å selge nå istedet for å akseptere budet. Hva tror vi sjansen er i prosent for at budet ikke blir akseptert og nytt bud ikke kommer samme dag? Det vil jeg ikke være med på.