Hva tenker dere om budet nå da folkens?
Går det igjennom, økning eller blir det ikke noe av?
Ja…
Ja hva da?
Jo, det…
Den som roper i skogen…
Med tanke på dune så burde jo budet økes? Burde det ikke?
Er det noe nytt som er kommet fram om Dune siden budet ble gitt?
Nei og ikke noe nytt angående Funcom, men det blir stadig mer frykt i markedene generelt sett.
Frykt i markedet øker vel bare sjansen for aksept for budet og reduserer sannsynligheten for at budet økes.
Og dette gjør at budet bør økes … ?
Nei. Det betyr at det er større sannsynlighet for at det går igjennom eller at det blir en flopp, men i utganspunktet hadde de fleste her inne en positiv holdning til budøkning da hele greia startet. Ville bare høre deres tanker
Redeye sa jo også at budet BURDE økes nærmere 20 om jeg husker korrekt. Og de har jo ikke kommet med noen nye innspill de heller?
Fikk blekka fra Funcom/Tencent hjem i posten i dag. Innholdet var opp ned i forhold til omslaget🙈
46 sider, appendix med board recomendation, dokumentene og pareto vurderingen.!
20200225_185237|690x920
Jag fick 3st (olika konton )
Hvis Tencent ikke skulle få 90% aksept og kansellerer budet. Vil salget av aksjene til de som har akseptert også bli kansellert?
Har solgt det meste over børs, men har igjen en liten rest.
Det er korrekt
Så er litt risiko å vente til 15 mars for å se om de har fått nok aksepter. Sitter å tenker om jeg skal selge siste rest, er ikke så stor forskjell i kroner opptil 17 for meg.
Nei, det er ganske nøyaktig 10 øre per aksje.
Jeg har solgt alt, hvis du ikke vil gamble på å være med videre er det en billig pris å betale 10 øre per aksje for å komme deg ut nå, det er 0,06%…
Jeg solgte alt på 16,89-16,91.
Solgte selv ut siste rest av min beholdning forrige uke. Om budet ikke går gjennom vil det helt sikkert dukke opp noen gode kjøpsmuligheter i tiden som kommer. Og den ekstra tusenlappen jeg kunne tjent på å selge aksjene mine til Tencent ser jeg ikke på som god nok betaling for å sitte med disse aksjene i tre uker til.
Lykke til dere som fortsatt er igjen, håper dere mottar et økt bud og får betalt for å sitte på aksjene.