Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

Tror det er større sjanse for at det er shorterne i Tesla som står bak :flushed:

2 Likes

ett bud på 17 nok känns ju idag som en skänk från ovan. Vad hade Funcom stått i om inte bud kommit och istället ett MC försenat, ny emission och sedan corona virus på det?

Det har vært diskutert flere ganger bare å skrolle opp… 5-8kr er teorien.

Isolerat sett så är det så. Jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är tråkigt att Norges enda spelbolag (av lite storlek) blir kinesiskt. Men men, det är som det är. Finns gott om andra intressanta case som tur är :wink::+1:t2:

Skal ærlig inrømme at det rykker i salgsfingern nå… Har ingenting med Funcom å gjøre, men nå er det mye STORE oppsider rundt omkring…

Kan evt kjøpe tilbake dobbelt opp med FUN i Mars, til samme pris🙈

5 Likes

Funcom - tryggeste havn på Oslo Børs :joy: .

Da var også jeg helt ute.

Jeg har også solgt men klarer ikke selge alt. Mye kan skje

Bare å beholde en aksje da :wink:

Faen så trygt og godt dere har det her inne i denne aksjen. Uvant for Funcom-aksjonærer? :sunny:

2 Likes

Da var jeg nesten helt ute. solgt for 16,92 Hatt den så lenge at det føles rart å ha så lite.

2 Likes

Roen kommer nok til helgen, når du tar et blikk på hva som har skjedd i alt annet :slight_smile:

http://cdn.funcom.com/investor/2019/Funcom_4Q19_Presentation_g5PEo6.pdf

Ellers er budsjett for Dune anslått til 30-50 MUSD. Betalt utvidelse for Conan H2 2020, DLC’s og free-weekends før den tid.

Utover det har de som vi allerede vet flyttet ALT (les: CCC, MOM, mer informasjon om Games Farm og/eller Goldflexborn etc.) annet til etter tilbudsfristen.

Ikke F om jeg skal se stream, sender heller en :fu: til gutta herfra for hvordan de så åpenbart sminket grisen stygg for salg.

Edit:

Mener ikke at rapporten/tallene er sminket, se presisering nedenfor.

3 Likes

Her har de vel gjort det motsatte av å sminke grisen.

Jeg henviser ikke til tallene i rapporten - de betyr fuck-all nå uansett.

:fu: skyldes at alt fra og med intensjonen om oppkjøp ble kjent har vært (dårlig kamuflert) taktikk / innpakning av budet for å få folk til å akseptere og komme seg raskest mulig av OSE.

1 Like

Jeg vet et og annet om å sminke griser og funcom har ikke gjort det

1 Like

Det må jeg si for Funcom.

De sørget for ett bra coronakrasj når de ikke har ett spill å lansere :slight_smile:

Spillet om funcom er tidenes funcomkrasj, indeks må selvfølgelig ned. Hvis man ikke så dette komme, har man ikke fulgt med.

Makro er funcomsensitivt, ikke noen annen måte å se det på.

2 Likes

Tencent strakk seg lenger enn forventet for å ta Funcom av børs - men et virus på «avveie» og globalt børskrakk står jo i stil med å sikre DUNE-lisensen :sunglasses:

2 Likes

Filmen er ikke utsatt?

Var noe med forsamlinger osv.?

DUNE-filmen er ikke utsatt. Om alle har strøket med av Corona før jul er det riktignok få billetter å selge :space_invader:

1 Like