Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

Aksjen var noe forbannet drit. Glad det er over!

1 Like

Funcom oppsummert.

5 Likes

Aksjen er jo en av få vinnere i år

2 Likes

Nye funcom. Fantastisk med ce. Godkjent med myz. Veldig spennende dune lisens. Alt annet skuffende

2 Likes

Det fine med dette er at jeg ikke er følelsesmessig knyttet til noen aksje lengre. Jeg får bare innse at jeg ble dumpa og komme over det :sob: Farvel Fun! What a rollercoaster! :roller_coaster:

5 Likes

Goldflexborn :pleading_face:

Aldri si aldri. Ikke utenkelig at den en gang blir notert pånytt. Forhåpentligvis ikke på oslobørs.

Jeg har hatt aksjer siden 2005 så for meg blir det en ny hverdag uten Funcom.
De har gitt meg sviende nederlag men samtidig ny hytte, opppusing av hus og div så absolutt fornøyd alt i alt.
Men deilig for nervene å slippe å følge kursen om ikke annet. (bare synd denne Corona kom å ødela nervene mine ennå mer)
Så Funcom: Farvel gode nervøse venn

4 Likes

Stressnivået mitt hadde nok vært vesentlig høyere nå hvis Tencent ikke hadde kommet med det budet :smiley:

4 Likes

Siterer meg selv fra 2018.

Snipp, snapp og snute.

Evig langefinger til Vestlandspesten, norske meglerhus og fond sin blindhet for gaming, samt Funcom sitt IR-arbeid.

13 Likes

Takk Funcom for3 mnd med intens spenning og for min del stor gevinst :sweat_smile:

Jeg solgte halvparten samme dag som budet kom og siste halvpart for et par ukers tid siden. Kjenner at det er noe behagelig med å ikke måtte følge med på Funcom daglig, og jeg trengte kanskje å bli tvunget ut av aksjen for at dette skulle skje. Første gang på 12 år jeg står uten aksjer i dette selskapet. Og selv om jeg kom ut i pluss er det vanvittig dårlig timebetaling jeg har fått :smiley: Digg for Tencent å kunne trykke penger via dette selskapet i årene som kommer - synd vi som har vært med lenge ikke får ta del i Dune-reisen og Conan Chop Chop-launch.

2 Likes

Funcom var min første og siste aksjekjærlighet.

Jeg var ung, og visste alt
lo av det som ble fortalt
skulle aldri forelske meg i en aksje
men det var før jeg leste om Funcom og Conan
glemte alt om aksjeråd og teknisk analyse
du var alt jeg ville investere i

17 Likes

Noen som har noen spådommer om hvor lang tid det kommer til å ta før pengene fra kineserne står på konto?

Det stod i kommunikasjonen fra DNB, jeg tror det stod 8 april eller 14 april.

Kom ikke funcom med 1.april-spøken sin i år?

jo var på twitter. Ikea Cånan.

1 Like

Selv om jeg vet at Funcom er over og ut (så godt som) på Oslo Børs, så må jeg nesten peke på denne saken her:

Dette gjelder det eldre Conan spillet, ikke Exiles. Spilte AoC en del før mens en ventet på Funcom skulle bli ferdig med turnaround og annet. :slight_smile:

Og nei, det er ikke en spøk, selv om det var på 1. april sa dem på Facebook.

1 Like

Kanske de gör en omvänd CCC :grin::wink:

Skjønner ikke hvem som selger til 16.62 nå som budet er godkjent. Er ikke dette penger på gata? :slight_smile: