Vi får se i løpet av 2020. Kan hende du får rett, men man vet aldri. Du er sikkert ikke kylling du da;)
What we do in life echoes in eternity!
Vi får se i løpet av 2020. Kan hende du får rett, men man vet aldri. Du er sikkert ikke kylling du da;)
What we do in life echoes in eternity!
Du er kommet til riktig tråd picsbythirteen, det er det liten tvil om. Ha unnskyldt bs filteret mitt. Det er sensitivt. Slår ofte ut her inne.
Minner meg om pre lunch CE. Good times!
Mer liten fisk her. Skal du først sitere filmer… Crush your enemies, see them driven before you, and to hear the lamentation of the women.
Har du 240k så dukker du jo opp på neste top200 liste.
Ja, forstår det godt:)
Sikkert ikke alltid så gøy her inne i aksjen! Ser man det utenifra, så virker det som kjempepotensial:) Er inne nå da med påståtte aksjer, ikke for å hovere, MEN faktisk peke på at det er muligheter her……… Alt for mange ganger ser vi at noen sier, : De store manipulerer etc…, og det gjør de, MEN noen ganger kan du lykkes med å kline til. Jeg ønsker alle som våger lykke til:)
Skue hunden på hårene etc
Er du tålmodig og selskapet leverer som dem ønsker med Dune har du trolig 9 store på konto om du ikke blir med ned igjen.
I tilfelle er det bare å lukke skuffen og logge av denne tråden. I beste mening.
Lykke til!
Jada, godt mulig det. Men faktisk ikke det viktigste akkurat nå. Dere virker som en veldig kompetent og kunnskapsrik gjeng. Hva har skjedd og hvorfor ikke så trua på selskapet i 2020?? Alt tilsier noe annet, men hva vet jeg. Jeg ble dobbelt M i Nel, men solgte alt for tidlig, så overhodet ikke noen fasit fra meg? MEN, helt ærlig dere virker som en cool gjeng som Gamer, hvorfor ikke stå litt opp og vise at sveisen ikke betyr noe?? Hang loose;)
Det er sammensatt.
Hovedpunktene slik jeg ser det er:
For de med mer lunket blod i årene er potensialet stort om selskapet treffer på planlagte lanseringer og da spesielt Dune. Funcom går historisk på hype, så det er mer eller mindre sikkert at det blir god stemning på et eller annet tidspunkt.
Nettop derfor en glimrende kjøpsmulighet:)
Litt seig trend nå, men dette har ofte ikke vært det dummeste tidspunkt å gå inn i Funcom:
Det saknas kommunikation från företaget!! Ingen vet någonting så allt blir bara gissningar.
FUN kommunicerade för läääänge sedan att de skulle komma med info men ikke sa nicke.
Helt säker på att det blir åka av när det kommer vettig info. Det får gärna komma med MASSA pipe info på samma gång så det blir kaos rally.
Jeg har tenkt tanken hvorfor de kjører på med mer CE nå, det er den enkleste måten de nå i dag kan fortsatt tjene gode penger da det fremdeles selger, de kan lett lage mer dlc og utnytte den basen spillere CE har skaffet seg. Det kan være at MC trenger mer tid og da kan de holde selskapet flytende ved å fokusere på ett spill som tjener penger så lenge til MC er klart, også en grunn til at de kuttet ut Conan SP i første omgang, det ville blitt for mye utviklingskostnader “uten” inntekter.
Økt ressurser i CE gjør at de kjappere kan komme med mer innhold og oppdateringer i form av feks ny map, de kan dra nytte av alle de millioner av spillere de har og få mersalg til disse relativt enkelt og få nok inntekter til at selskapet minimum går i 0 mens de i ro og mak utvikler MC ferdig og sånn sett har økte utgifter på utvikling og investeringer i disse. De får da den kvaliteten de ønsker på MC uten at selskapet blør penger.
Jeg tror dette er 100% riktig avgjørelse. Om en publisher skal lage Conan SP eller ikke vet ingen, så det går bli bonus. At de kan selge i millionklassen av nytt map på kryss av alle plattformer tror jeg er fint mulig når dette mapet vil ha alle de funksjoner og muligheter dagens CE og map har.
Opp 0,4% allerede idag. Kanskje folk har begynt å få med seg det lovende CE salget om dagen…
Hold FUNCOM, trade “jallaksjer” !
Alle positive forsøk blir effektivt stanset, noen som ikke ønsker fremgang i Aksjen
Her må vi ikke forveksle tro på Funcom med frustrasjon over kursutviklingen i lys av caset. Frustrasjonen kommer fra at caset nå skulle tilsi at dette er en god investering som selv de med 0 spillkunnskap bør kunne se som sikker og fruktbar de neste 3 årene. Funcom har levert informasjon til markedet som burde ha ledet til at både norske og internasjonale investorer fikk øynene opp for selskapet.
Jeg har full tro på Funcom.
Om jeg skal nevne risikoen jeg ser i caset er at de kanskje vokser for fort i antall ansatte og ikke får brukt kompetansen optimalt når så mange kommer inn på kort tid, men det blir en spekulasjon som jeg håper de motbeviser. Hittil var mount-lanseringen en suksess, og jeg har ingen grunn til å tro at de ikke har kontroll.
Jeg er så investert jeg kan være i Funcom per dags dato og forblir det nok til opp mot Dune i det minste. Dog en god del mindre enn 240k her da bolig gikk foran aksjeinvesteringer for meg, og jeg har ikke rukket å bygge meg opp igjen fra det enda, men er på god vei med ca. 54% avkastning i år.
Edit: Når jeg tenker litt gjennom dette er det nok at Funcom ikke ser ut til å korrelere med risk-villigheten i markedet som irriterer mest.
En medvirkende årsak er jo at Funcom ikke har salgsvekst, og at fundamentale forhold er litt dårlig definert så lenge vi ikke har fått mer informasjon om pipeline
At salgsvekst skal komme i 2020 er jo casen for de langsiktige.
For aksjemarkedet derimot er det kjipt med mange «vi klarte det ikke» nyheter…
Er det Mutant Coop scooter i 2020 og Dune OWS i 2021 man forventer største inntektene fra fremover?
Det, men også mange bekker små effekten. Funcom vil lansere mange spill innen 2022. Målet må være at Funcom innen da vil utgjøre 2% av den årlige omsetningen på Steam og 1% på xbox/ps4