Her er en blogger som skriver at han har solgt alle Funcom aksjene sine, han referer også til et aksjonær forum (Tekinvestor?).
Er dette kanskje @aksjerik ??
Her er en blogger som skriver at han har solgt alle Funcom aksjene sine, han referer også til et aksjonær forum (Tekinvestor?).
Er dette kanskje @aksjerik ??
Fantastisk aktie de här…
Han skriver at han har solgt alle enkeltaksjer. Som også da inkluderer Funcom.
Har jo ikke noe med Funcom å gjøre.
Sitatramme
Sitatramme
Han nevner jo Funcom som eksempel og aksjeforum som dette, som hauser Funcom aksjen…
Hauser?? Nå har jeg bare sittet i aksjen i de siste 2,5 mnd, men i løpet av den tiden så har ikke jeg sett så mye til hausing. Snarere tvert imot!!!Synes det finnes veldig mange dedikerte og dyktige aksjonærer her. Mange har inngående kjennskap til gaming og bransjen generelt. Mitt syn er at de/vi er i overkant for beskjedne på vegne av de mulighetene som ligger fremover.
Ja, han har tydeligvis vært aksjonær på et eller annet tidspunkt. Men det ligger jo langt tilbake i tid. Han snakker om et «Funcom-forum». Hvor lenge siden er det TI var et rent Funcom-forum?
Skjønner ikke hvorfor du mener dette er relevant. Alle vet jo at det har vært store smeller i Funcom gjennom årene.
Men han har jo helt rett i at om man ikke har interessen til å gå skikkelig inn i å analysere aksjene selv, så er det like greit å sitte med fond.
Synes ikke den posten der fremsto som noen rant mot noen ting egentlig, kun en personlig betraktning om hva slags teknikk som egnet seg best for han.
For veldig mange vil det jo være et bedre alternativ å kjøpe Core Ny Teknik for å skaffe seg eksponering mot funcom
Ja men det er jo gammalt nytt
Står at artikkelen/bloggen er fra “MAY 27, 2018” så det er jo gamle greier. Og jeg synes også det har vært rimelig mye haussing oppigjennom
Men mange har tonet ned den delen en god del i det siste ja.
Sjefshauserne har vel lite/ingen aksjer.
Det tar seg nok opp etterhvert😉
Deler den frustrasjonen noen ganger, men har blitt vant til det nå. Egentlig litt digg at man har god tid på å analysere selskapet. Det er og blir sånn med Funcom caset at man har nok informasjon til å forstå situasjonen i bedriften ca. et år før markedet priser den inn. Så tålmodighet må man ha. Hjelper også å faktisk spille spillene deres. CE for eksempel var skikkelig gøy, og det reflekteres i salgene. Hide and Shriek var kjedelig, og det så man også på salget. Kommer til å teste alle spillene de kommer med, for det er en skikkelig god måte å forutsi vekst. Men man må klare å se igjennom de som er positive og negative i starten og se litt lengre fram.
Nå trenger man ikke spille for å se vekstpotensialet. Med pipeline med 3+ store triggere de neste årene og en dramatisk økning i antall ansatte med ny spesialisert kompetanse og nye eiere med erfaring blir dette bra etterhvert. Nå får de ha tid til å faktisk lage bra spill, så kan vi som tror på at de klarer det høste gevinst av det etterhvert. Man kjøper ikke Funcom i dag for å bli rik i morgen, men om en stund vil caset utspille seg og vi får reel vekst.
Ser MC bra ut så tar det av. Enkelt og greit.
Eller Goldflex Dorkborn.
Det er også en trigger. Bare en litt mindre en vel om man bare vurderer inntektspotensialet ut fra budsjett.
Hvis vi noen gang får se det
Kan ikke bare bedømme utfra budsjett. Goldfarb til tross for sin treningsnarkoman tendenser og konstant twitterdiare har et øye for spill om man ser på det han har gjort før. Jeg vet ærlig talt ikke hvem som er sjef for MC engang? Er det han vampyr duden nå? Men har har vel ikke vært med fra starten og kan ikke vise til samme bragder som goldfarb.
Joshua Mills är Producer i US
Han tweeter i vei, men jeg tror fortsatt at MC kan påvirke kursen mer ved en trailer både pga budsjettet og sjanger. Dune er største trigger, MC nr 2. Bare flott at vi har enda flere. Kun 1 som må lykkes.
Ja vi får se. US studioet har enda ikke bevisst at de er i stand til noe annet enn å produsere DLC for Norge studioet. Bra de får muligheten til å gjøre noe eget, men jeg er skeptisk til hva de er i stand til. Litt samme feelingen som jeg har til toadman. De har forutsetningene til å få til noe stort, men de har til gode å bevise at de har kreativiteten og gjennomføringsevnen til det, og all stillheten rundt MC gjør ikke ting bedre.
The next huge announcement is the 48 hours session of Global Game Jam, the worldwide gathering of game developers, synchronised with hundreds of GGJs worlwide, sponsored by Google. GIST is also proud to list Funcom with Conan Exiles among their roster of successful developers and publishers.
Gaming Istanbul reaches 4.6 million gamers and 23.9 million gaming related individuals in Turkey and around 86 million in the MENA through its influencers and channels for its exhibitors and brands. GIST 2020 ist expected to host over 100.000 visitors.
ingen dålig spridning!