Mange aksjer som bytter eier i dag…
ja nå har vi volum , ca.10% av aksjene har vært i handel i dag.
Tipper det kommer en flaggemelding etter børsens stengetid i dag
La meg spørre. Tror dere Dune spillet er dårlig når Tencent dunker en milliard i bordet?
Bedre og sikrere inngang i Funcom enn i dag får dere ikke. Funcom vil mangegange marketcap i løpet av neste halvår.
Tror det blir noen nye storfisker på eiersiden i dag, som kommer til å blokkere tencent.
Altså. Jeg kjøper. Funcom vil boome!
All nedsiderisiko er fjernet langt inn i Mars.
Tipper at Tencent selv også kjøper med begge hendene i dag
En viktig lärdom jag tar med mig från Funcom resan är att investera i bolag där ledningen äger stor del av bolaget. Rui och Stian var enbart förvaltare av Funcom. De har inga incitament att driva bolaget vidare.
Gleder meg at vi blir kvitt alle utålmodige trader her så får vi et nytt gulv på rundt 17 når det første budet ikke går igjennom.
Jeg tror både Rui og Stian har jobbet knallhardt, men når USA-avdelingen ikke har levert (MC har vært under utvikling i snart 2 år og er blitt “utsatt”), så blir ting vanskelig. Rui hadde ikke anbefalt budet hadde det ikke vært fordi han så mulighetene for å måtte kjøre en litt stygg emi en gang til.
892.000 aksjer på kjøp. Noen vil ha eierandeler
Ned fra 2m+ tidligere i dag da?
Hva tenker du, Christian? Hvem tror du laster nå?
Tencent? Robur? Noen som satser på at Robur ikke godtar budet og Tencent øker budet? Det blir bare spekulasjon fra min side.
Hva om 10cent dumper alt i markedet hvis de ikke får det som de vil?
Hvorfor skulle de gjøre det? De er minoritetseier i diverse spillfirmaer fra før av.
Makes no sence
1,66 mill på 16,85
860.000 på 16,86
Så blei ikkje helt riktig den der
Sist jag kollade så var Rui chef för USA också? . Detta måste han ta på sin kappa. I “bästa fall” så har han brustit i delegeringen, men det är fortfarande ledningen som måste stå till svars
Kjipe greier Hadde håpet at Funcom skulle få sin revansj og at småinvestorene skulle få ta del i suksessen.
@Evilfreud og jeg utforsker å bygge et verktøy som samler tracking av lanseringer, spillertall, og kursutvikling for alle spillselskapene på børs. Tanken er at det kan brukes for å lage en tradingstrategi for å handle spillaksjer før lanseringer og vite når og om man bør selge. Det er masse god kompetanse rundt gaming her som jeg håper vi kan bruke for å gi hverandre en edge. Mer info om dette prosjektet kommer etter hvert