Bud på 22kr i desember 2020 da, etter at de har tatt selskapet av børs
Dune kommer i november. CE vil generere mye mer enn i 2019. Goldborn kanskje i år?
Nei, gi meg blodbad og et år eller to til for å få 50+ NOK.
Jag har suttit läääänge i Funcom och sålde c:a hälften idag. Anledningen är att jag irriterar mig över hur Funcom styrs och dagens melding var lite grann “droppen”. Jag hoppas jag får mycket bättre betalt för resterande aktier
Gjør ikke meg noe hvis de tar skapet av børs så lenge jeg har aksjer.
Sikret utbytte da, pluss slipper all mas med aksjekurs hit og dit
vel trenger ikke gjøre noe på langt tid enda hvertfall
Feil. Det er gevinstsikring og jeg legger ikke under en stol at jeg skal ri på ryggen til de som kjører en HODL taktikk nå. Jeg var langsiktig en gang i tiden. Nå er jeg bare en kynisk trader.
De kjører jo neppe utbytte på endel år, så da sitter du der med kapitalen låst
Fint det. Sitter gjerne sammen med Tencent jeg
Virker ikke som det er planen:
The Management Board is of the opinion that these factors justify a more ambitious Dune project to launch after around two years of production time.
Hvorfor skal Tencent ha funcom på børs hvis de får kjøpt nok aksjer ? Er jo bare utgifter med å ha selskapet notert.
Takk for at du er så snill og deler dine tanker på hvordan ting kommer til å utvikle seg da.
Det er helt sikkert ikke i egeninteresse du skriver dette.
Ikke vær så salty a. Som jeg skrev i chatten. Jeg har spilt med åpne kort siden jeg joinet dette forumet.
Jeg mente filmen @Krafer.
Ellers har jeg ingen tro på at Tencent gidder å hustle emisjoner og whatnot for å “lure” norske småaksjonærer. Tencent er verdens største spillselskap, og må de ut med noen fattige øre ekstra, så gjør de bare det.
Og det håper og tror jeg de svenske fonende ved veldig godt.
Er vi riktig heldige står plutselig noen andre på døren til Rui og har lyst på Conan IP og DUNE-lisens. Og da vil det i mangel av bedre begreper: ta av.
Mange som har solgt nå.
Men jeg kjøper, for her blir det krig!!
Javisst, du har vært åpen om at du trader til den store gullmedaljen.
Derfor bør ingen ta dine betraktninger seriøst. Hvis du skriver selg så er det fordi du vil kjøpe, og hvis du skriver kjøp så er det fordi du vil selge.
Helt fair det.
Jeg har aldri sagt hva folk skal. Jeg har delt hva jeg gjør og hvorfor.
Ja, etter at du har gjort det.
Nå anbefaler du å selge.
Om noen dager når kursen er i 20 + så kommer du med “HÅHÅHÅ alle de aksjene jeg fikk kjøpt på 16,xx altså”
Så, Stillfront kjører emi på 1,3 mrd, Tencent vil kjøpe Funcom for 1,33 mrd. Tilfeldigheter?
Nei. Jeg anbefaler ingen å selge. Jeg sier jeg er overbevist om at 17 er take it or leave it I denne omgangen. Enkelte dager er du så trangsynt at jeg får vondt av deg. Jeg har forhåpninger om å få handle ned mot og kanskje under 10,- i løpet av året
You do you.