Hva sier NorskBulls?
Hvorfor er gyldendal notert?
Ja Funcom har ju vart megapoppis generellt så kommer nog bud från både höger och vänster. Ny stor UFC kamp
Har noen fulgt med i handelen på slutten? Noen overraskelser?
Jeg lurer på om de har lest oppfølgingsmeldingen fra selskapet om emisjon+utsatt MC før reaksjonen kom.
Spørsmålet er jo tidsperspektiv
Det var det første jeg tenkte når jeg leste saken. Det neste jeg tenkte på, var at @MK1 sa hei i dag. Kan han ha brukt noe ledig kapital i dag mon tro?
Mitt excelark viser ~6 - 6,5 prosent “nei” hittil, og det er altså før vi vet hva TIN og Robur sier. De er nøkkelen til at slutten på Funcom ikke blir unødvendig tragisk.
Nå får dere ikke ta alt dere leser i media for god fisk! Er ikke alltid at ting som blir sagt, blir gjengitt ordrett når det kommer på trykk.
Don’t need to tell me…
I know
- at reaksjonen med en gang ikke alltid er det samme som man ender med å gjøre.
Det vet ingen
Hvis jeg hadde hatt mye penger ledig nå så hadde jeg vel tenkt at det er risikofritt å kjøpe til 16.90 når man har et bud på aksjene i 5 uker på 17. Bare å kjøpe alt man har så kan man se an om man får til å sperre Tencent eller om man vil akseptere budet. Kan tjene mye eller kan tjene litt. Ikke dårlig deal uansett.
Hva tenker du på i ditt tilfelle? At du sier nei takk?
Med mindre “Interessen for budet var ikke høy nok, Tencent trekker budet” eller “Tencent har valgt å trekke budet i tråd med interne strategivurderinger” etc. Men enig i at det ser nesten helt sikkert ut at man får 17kr for aksjene man kjøper for 16,9 i dag.
Skal bli morro å se om noen av de store, som har uttalt seg i media i dag, øker kraftig på listene de neste dagene🙂
Sperre bud, ingen nye bud og emi på 15 kr, hva da?
Da kan man glede seg over at Funcom ikke ble rotet bort til Kina og kjøpe noen tonn popcorn mens man lader opp til DUNE.