Her har dere en del av dagens kjøpere,
Så du mener at kjøperne i dag kommer til å akseptere budet?
17 kr er for lavt om en løfter blikket litt frem i tid
Gud hjelpe meg. Tror Kineserne fort kan skumme denne og se hva de sliter mot.
Her er det virkelig ikke måte på må jeg si. Ene smartingen etter den andre
Noe å tenke på i etterkant, ikke rart Norge er som det er…
Mange av de ja, men ikke nok til at de kommer til å oppnå 90 prosent på 17 kr.
Den sannsynligheten ser forsvinnende liten ut gitt hvor mange som allerede har listet seg opp på nei-siden. Klart, det kan bli seigt hvis de svenske fondene bare legger seg på rygg.
Er visstnok noen nederlandske regler som kan gjøre det hele enda mer interessant - men det får andre uttale seg om, jeg er ingen ekspert på denslags.
Meanwhile hos avanza
Hva går de reglene utpå tenker du ?
Han gratulerer jo Tencent da… De gjør jo et varp.
Blir trist når alt er over. Var det 2007 vi startet å chatte? Husker ikke lengre.
Og med netfonds ute av drift gidder jeg vel knapt å sjekke kurser lengre. Skal jeg bli en av dem med en diversifisert portefølje igjen?
Alt bare tragisk nå. Tom. Men litt glad for å slippe å se minus lengre.
Blir noen timer spart i uka her🤣.
Heldigvis for eier her er det blitt endel større en bare Funcominvestor.
Aner faktisk ikke hva jeg skal bruke minuttene på imellom slagene på jobb nå…
Fortvil ikke👍.
Det er mer en nok masochistiske her som heller tar en tur nedom kr 10 igjen, for å få med seg Dune om et par år, enn å selge sjela i dag og gå glipp av sikre 200-300%.
Blikke no salg vettu.
Er du en liten klovn iblant? Da kan sjonglering være en fin hobby for deg! Det er en morsom hobby som drar på smilebåndet i de fleste situasjoner. Kanskje uheldig i begravelser, men hvorfor ikke prøve å lette på stemningen!
Hvem tar på seg jobben med å finne neste selskap vi slavisk kan følge de neste 10årene?
Kanskje vi skal vurdere Tencent ?
Solgte halve beholdningen min i dag med vanvittig bismak da jeg ikke aner retning videre herfra.
Har hatt aksjer i Funcom nesten sammenhengende siden 2008. Vært min største investering i enkeltaksjer. Synes det er oppriktig trist om Funcom nå blir solgt ut av landet når de endelig har fått skuta på rett vei.
Samtidig frister det å kjøpe tilbake min lille beholdning når jeg ser at ASP har fått E24 som sitt private talerør og sprer tankene sine om aksept av bud ut til finans-Norge. Kan si med ganske stor sikkerhet at han kommer til å si nei til de 17,- som er tilbudt da om man skal se på historikken.
Kan jo se ut som den handles i det rommet her i overskuelig fremtid, så vil nok ha tid til å tenke litt på.