Den enorme positiviteten du har hatt i det siste, til CE, ble borte på et blunk?
Alt er galt nå?
Den enorme positiviteten du har hatt i det siste, til CE, ble borte på et blunk?
Alt er galt nå?
Ja altså kursen hadde jo stått i 8-10 kroner i dag om ikke budet hadde blitt lagt på bordet. At MC utsettes er en katastrofe.
CE är ett fantastiskt spel (spelar det fortfarande själv), men är fortfarande en one hit wonder och med tanke på att de nu lägger MC på is och hur kommunikationen sett ut senaste året så är jag ganska glad att man vaknade upp ur den lilla bubblan.
Jeg tror Funcom hadde hatt alt å tjene på å holde seg til strategien sin.
Det ville gitt Mutant Chronicles i early access sommeren 2019, kanskje høsten 2019, og så ville man sett an kvaliteten derfra.
Nå endte de opp i en skvis. Sånn er det. Fordi ambisjonene ble for store for selskapet.
Det eneste som er endret fra i går er at den delen av sjappa som ikke har fått til noenting, fortsatt ikke har fått til noenting, så da slutter vi å la de kaste bort penger:partying_face:
Hva faen har de gjort siden lanseringen av CE??
Kjøpt et studio i hjemlandet til Ceo, startet nytt studio i US, og sitter igjen med
.
.
.
0
100 ansatte til bugfiksing
Fortsatt utviklingen av CE? Det har gått mye tid og ressurser på det. Er det noen her som mener det ikke har vært riktig prioritering?
Tencent fikk egentlig en gavepakke når Malmberg trakk seg fra styret og selskapet ikke fikk på plass en erstatter med en gang. De fikk jo da i realiteten flertall i styret når det bare ble bestående av 4 personer og Tencents representant som styreleder. Nå aner jeg ikke om de andre har stemt for også men må si jeg hadde likt det langt bedre om det hadde vært et styre med flertall av uavhengige medlemmer som hadde anbefalt det.
Malmberg burde ideelt sett ha fortsatt til en erstatter var på på plass.
De har lagt ner många timmar och mycket cash i MC som nu läggs i samma skål som Conan SP
Ja, hva de har holdt på med borte i USA lurer jeg også veldig på. Man skulle trodd at de var kommet langt nok til at det i hvert fall lønnet seg å lansere det.
…
Vi har fått bekreftet av Funcom ( det står også delvis i meldingen) at Tencent sine folk i styret ikke har stemt over budet.
Dvs at det kun er de to andre. Som for meg egentlig sier at dette var det rette valget.
…
Ok det var forsåvidt positivt. Takker for info
…
De viste til denne
“The recommendation is based on a thorough process where the independence of the decision-making has been carefully safeguarded”
Som betyr at tencent gutta meldte seg innhabile.
Svært at sige nej, når de sidder med tommelskruerne på
Ser nå det også står i meldingen:
“The Boards fully and unanimously support the Offer”
Personlig synes jeg de bruker litt rare ord og begreper til tider som ikke helt opplagt gir mening.
Ikke nødvendigvis, det er lov å prøve seg.