Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

Korrekt, og det viser også en mentalitet man ikke ser ellers, i nærmest noen aksjer.
Den samme mentaliteten hadde nok en god del innvirkning på operasjon Nemesis :wink:

1 Like

Det handler om erfaringer gjort. Vi har alle blitt brent så jævlig, opptil flere ganger også. Om budet ikke går igjennom og kursen gruses med påfølgende emisjon så er jeg mer happy med 30 prosent over natta. Men blir det slik at budet cockblockes så skal jeg selvfølgelig handle igjen. Frem til veien videre er staket ut sitter jeg på gjerdet med god gevinst :blush:

6 Likes

Kjenner du til DUNE? Hva med Dune får deg til å tenke på et shoot’em up? Dune passer mye bedre som et CE type spill, eller et rent SP rollespill.

Dune er perfekt som shoot-em up, med forskjellige factions som har unike egenskaper.

Har du ikke sett de opprinnelige Dune-spillene til Westwood studios?

Ikke glem C&C fps shooter. Kunne fint kjørt en battlefield / cod versjon av Dune også. Det hadde vært skamfett

Har bare sett docu-filmen til Jodorowski og hørt et par trancelåter med “The Spice” som tema så kanskje du har rett :slightly_smiling_face:

Ikke glem Spice Girls.

Husker jeg spilte mye Dune Nukem på Amiga da jeg var ung.:+1:

Det illusterer vel tvert imot hvor lei de er av å sitte langsiktig i aksjen.

Etter å ha tenkt meg litt om synes jeg ikke det skal ende på denne måten, og derfor klarte jeg ikke å la være å kjøpe litt igjen. Så da har jeg i hvert fall gjort det lille jeg kan gjøre for å sloss mot Goliat.

4 Likes

Duke*

Lei av å sitte i aksjen ja, på grunn av den samme mentaliteten. Catch 22 i ren praksis :sunglasses:

1 Like

Hvor lang tid tror dere det tar før tencent legger inn et nytt bud (hvis dette skulle skje)?

Evt mot slutten av perioden. Når de ser hvor mange som har godtatt.

Noe av det som fikk meg til å endre mening var denne artikkelen her, som viser at det finnes muligheter.

The remarkable outcome - one rarely seen in corporate Singapore - means the exit offer will lapse and the offerors will not be able to make another bid for 12 months.

1 Like

Det kan komme er oppjustert bud før den tid også, gitt at Robur / Tin (til sammen 10+ prosent) forhandler med Tencent.

Plusset også litt… nesten mest på trass :grin:

1 Like

Ja blir litt på trass, hvis det er mulighet å si FU til Tencent, så vil jeg gjerne være med på det. Anser mulighetene som litt større nå.

Og om man nå skulle tape penger på det, så er det verdt det hvis Tencent ikke får gjennom budet.

2 Likes

Korrekt. Skönt för själen att bli manisk över andra aktier

bilde

«He who knows when he can fight, and when he cannot, will be victorious.»

• Sun Tzu
6 Likes