Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Holy Fuck!!! Ser bra ut…
Men bare 1-2 time gameplay… Hva priser de dette til?.. :slight_smile:

3 Likes

Før helgen og greier og FØR børsslutt-woot woot !?

:slight_smile:

1 Like

Jeg poster mine kjøp så nei. Gleder meg til å se den videoen.

Er her nå… Følg med på media respons nå gjennom helgen… :slight_smile:

Tror det skal treffe Halloween Ganske bra detta? Hva tror dere? :slight_smile:

EDIT: Jeg ville ha mer info vedr tekniske ting som launch dato, Virtual reality osv… Vurderte å laste opp mer… Men vet ikke om denne videoen svarte på alt. Passer mest som markedsføring :slight_smile: Vi får se om media blir hypa nå gjennom helga? :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jaevlig kult de faktisk har fått tak i Accident Report fra den parken… Håper dette treffer… :smiley:

Jeg viste grafikk kom tl å være bra… men jeg er uendelig glad fordi at de ikke kjørte same animasjoner og Character Model som i TSW… Jeg har et ositivt inntrykk av dette :slight_smile:

1 Like

1-2 timers gameplay

Jeg forstår virkelig ikke hva som er the fuzz …

Screen tear, screeeeeen tear.

Mommy is coming !!! ***

Oh the emotional build up

3 Likes

Ohh Please… Hele TSW crowden ELSKER dette !!

følg med på kommentarene. Jeg var bare redd dette skulle være dårlig, men det er jo fet grafikk, environment og character. Dette er jo et ordentlig spill og det meste er rip off fra TSW!! Det kan selges!! Skulle ønske det var 3-4 timer i stedet for 1-2, men dette kan funke :smiley:

Liker hele Creepy aspektet på denne vidden…

2 Likes

Ja selvfølgelig. Det er fullstendig uløsbart. Steam er jo mosebøkene vettu… :stuck_out_tongue: Du vet det går ann å bli bannet for idiotiske utsagn?

2 Likes

Mulig jeg tar feil, men er ikke det om mindre enn to timer spilt OG innen 14 dager et krav for å i det hele tatt kunne “søke” om refusjon? Du må vel fortsatt begrunne hvorfor du mener du skal få refundert? Altså er vel ikke det at spillet tar mindre enn to timer å komme gjennom i seg selv refunderbart?

1 Like

Om det kan refunderes eller ikke er IKKE spørsmålet. Hvor mange tror du gidder å be om refund hvis de liker spillet, veldig få mennesker som er så smålige. Er spillet direkte dårlig slik at man føler seg lurt så vil man be om refund kanskje, ikke ellers…

Dette ser veldig bra ut! Ikke minst ser det ut til å være tilpasset VR :slight_smile: Med tanke på at de var 3 utviklere på spillet de første 4 månedene er dette sykt bra.

Tenk hva de nå kan lage framover.

2 Likes

Joda, men de refunder for “any reason” innenfor 2 timer spilletid og 14 dager fra kjøpet.

http://store.steampowered.com/steam_refunds/

It doesn’t matter. Valve will, upon request via help.steampowered.com,
issue a refund for any reason, if the request is made within fourteen
days of purchase, and the title has been played for less than two hours.
There are more details below, but even if you fall outside of the
refund rules we’ve described, you can ask for a refund anyway and we’ll
take a look.

Sikkert noen asshats som benytter seg av dette, men jeg tviler på at det er et stort problem hvis spillet er bra.

3 Likes

Herregud, la nå denne ballen ligge. Noen mennensker er så smålige og vil gjøre dette uansett, fordi de kan og er litt som blodigler av natur, de aller fleste vil ikke gjøre dette, spesielt ikke hvis det gir de underholdning og verdi for pengene…

1 Like

Det er ALLTID de største idiotene som stikker trynet frem og skriker, de står ikke for massene…