Jeg mener det er riktig å sitte inne i Fun nå fordi kurstigningen vi ser nå er bare på att noen har posisjonert seg for det som eventuelt kommer. The Park kommer, LMO får reklame som aldri før på de riktige stedene, (om det hjelper får vi vite snart).Synes ikke det er riktig å snakke om høydeskrekk på disse nivåene, kursen er fremdeles på grusenivå. Lykkes de litt på LMO og The Park blir brukbart motatt og selger deretter, er vi vel nærmere 3 kr enn 1,5?
Skulle LMO endelig klatre oppover listene med noe som monner… Da blir det trangt inn den berømte døra da.
Link til playminifigures.com var fiksa i går. Nå er det samme greia igjen…hva er det de holder på med? Genererer nok en del mindre besøk til nettsiden.
Dette er siste sjanse for LMO og så kødder de til dette også!
Selskapets verdi nær doblet i løpet av et par dager basert på at det snart kommer en trailer for et spill de ikke regner med å tjene noe på…
Artig, ja, men jammen ikke rart folk roter bort penger på børsen hele tiden
Nå er det vel neppe bare videoen som gir kursoppgang. Er vel heller det at Funcom nå blir lagt merke til igjen, og at volumet dermed øker kraftig. Veldig lett å manipulere ned kursen på en aksje som det nesten ikke handles i. Nå korrigeres dette.
Ok… men det gjør vel for så vidt ikke bildet noe bedre?
Kursen stiger på nevnte video, OG at noen aktører i den anledning prøver å lure pengene av andre
Det der er jo bare flåsete… det har vært diskuterte flere fundamentale aspekter ved Funcom som gradvis tegner seg mer og mer positivt. Og den videoen er jo bare en indirekte bekreftelse på at spillet er i rute og at det tiltrekker seg MYE oppmerksomhet!
Dette er litt spekulativt: Jebsen har gått med på utsette forfallsdato på lånet dersom Funcom utvikler neste spill med tittel Age of Jebsen Online
Det gjør det litt bedre. Aksjen er jo underpriset.
til den første delen av det kjappe spørsmålet, det vet du forbannet godt ikke gjør deg dum
del to,vi vet nok mye mere når vi skriver 31,12. Men du måtte vel bare gni det inn for nte gang
Selv om ett av studioene selges, mener jeg prisen på Funcom lett kan forsvares. I beste fall unngår de dette.
Jeg synes Ellingsen virker stolt og oppglødd over det han skal vise. Er ikke sikker på at det nødvendigvis er lurt å sitte utafor. Det kan være vi får bakoversveis… Husk… Unreal 4 engine…
det har el stått i titalls poster både her og på HO att gjelden er om lag 100mill…
Edit. Hvor mye hjelper reklamen LMO?hvor mye selger The Park? Hva blir det neste småspillet som kommer i Q1? hvor mye selger det?
Jeg har ikke svarene, det vil markedet gi oss i salgstall. Kommer Q nå fremover inn posetive fremover og ingen cash burn vil kreditor gi nye utsettelser garantert. Det er jo lov å håpe på att endelig snur Fun skuta
Nei er ikke lov det
Aksjeekspertene i Starbreeze (den er vel ned i samme periode FUNCOM nå har gått nærmere 100%) , sier jo at et FUNCOM priset til 150 mill NOK er dritdyrt …
Du kan jo håpe… Vi andre kan jo håpe
nåja… vi får se…
Vi får se hva som skjer neste uke
Tror det kan bli tøft og sitte heeelt utenfor
Eller hva ?
EDIT: Ser NON ligger og kjøper på 1.44… Noen du kjenner?