Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Men neste setning. “You will be issued a full refund of your purchase within a week of approval …”

Så godkjenningen de snakker om her er bare ift om det er innenfor 2 timer og 14 dager?

Onns, mener du hvis dette slår an at refund blir ett problem og Funcom ikke tjener penger, fordi, kanskje du og din vennegjeng kommer til å be om pengene tilbake? Ser du på dette som en utfordring for inntjeningen?

1 Like

sorry onns, men du messer så mye om noe jeg personlig mener er en bagatell, derfor tror jeg dette er viktig for DEG RENT PERSONLIG, derav “personangep”

Jeg har nå heller lyst å prate om videoen og FUNCOM fremfor troll…

6 Likes

Vil man ha et spill gratis, er det jo bare å laste det ned uansett. Er det bra nok, så selger det.

De har vel sauset sammen noe allright uten folk og tid, som viser at de kan bare med en ide, UTEN å bruke penger på det. Når man klarer å lage noe av verdi uten å bruke penger kan det bli mer penger av det. Blir litt som å ta rester fra dagen før og putte de på en pizzabunn, og style med litt ekstra pepperoni… :wink:

Kan se ut som vi får en shooting star i dag - Dvs selg

2 Likes

Som sagt tidligere du er svadagenerator vedr. FUNCOM. Du bør vurdere å ta deg en pause?

2 Likes

Angående Unreal v. 4. Engine.

Det mange sliter med å forstå er at i en motor, så er det forskjell på utseende og andre ting. Flere har kommentert på ansiktene/grafikk her, og ser man en UE4 demo video, så ser man noe ganske annet…

En kunne sikkert "portet"AoC over i Unreal Engine med masse arbeid, men det er ikke garantert at det ser så mye bedre ut, med mindre de forbedrer texturene. Det krever artister og arbeidstimer, som kan koste mye.

Derfor så er ikke alt automatisk kjempebra utseendemessig i “The Park”. Noen ting blir bedre siden det ofte er en feature fra Engine, tåke/vann/ild/lyssetting kan ha noen standarder i UE4 som gjør det enklere å få et bedre totalinntrykk enkelt og mindre kostbart. Siden det er et mørkt spill, så lønner det nok seg fra FC slik sett.

PS: Jeg er ikke proff på dette området, men mener dette er nogenlunde riktig forklart.

2 Likes

Igjen svada… Har du lest mine poster. jeg snakker om EBIT og positiv cash flow… Du burde vurdere å ta deg en pause?

Du burde VIRKELIG vurdere å ta deg en pause…

3 Likes

Dersom det er støtte for VR, og man faktisk kan ta seg en tur i karusellene der, vil det jo være en viss replay-verdi i spillet. I tillegg er det tie-in til mission i TSW, som jo gir mye til de som spiller det, og kanskje vil det trekke nye spillere dit.

Men nå må det komme preorder og release dato på Steam.

2 Likes

Om du ikke har fått med deg hva vi har snakket om over de to siste ukene så kan jeg bare ikke hjelpe deg… Dette både fordi jeg driter fan i å kaste bort tid på trolltulet ditt og fordi du finnes ikke lærenem. Har vel snakket til deg 1 år nå om disse problemstillingene i StarBreeze og du synes fortsatt å tro at den bobla der skal ese ut videre…

2 Likes