Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Here we go again…

5 Likes

Grunnen til at Funcom ikke forventer noe særlig med inntekter fra The Park er jo at de regner med at de fleste som kjøper det vil kreve refund…

4 Likes

De har nok dreamfall chapters som referanse. Funcom kan ikke hoste opp noe i en fei som overtreffer dette (tror jeg)

1 Like

Om ikke Onns får bevilget en uke ferie fra forumet nå så begynner jeg å betvile PDX sin objektivitet/dømmekraft.

4 Likes

Hvilke regler mener du Gordon brøt?

Har alle solgt nå, og eg sitter igjen alene i funcom aksjen ?

2 Likes

Sittet lasta jeg hele veien og sitter fortsatt. Skal også sitte uansett om vi går opp eller ned fremover i hvert fall ut året

3 Likes

Kan eg spørre om hvilket snitt du har ?

1 Like

Hehe, du kan spørre, men får ikke svar :wink:

3 Likes

hehe, da gidder eg ikke å spørre heller :slight_smile:

1 Like

Gikk inn 0.9 ett sted, og kommer til å sitte ut oktober hvert fall. Spår en relativt stabil oppgang ut oktober. Etter det er det hver mann for seg selv.

2 Likes

http://www.gamewatcher.com/news/2015-09-10-here-s-some-in-game-footage-from-funcom-s-secret-world-spin-off-the-park

2 Likes

Enig… Jeg kan røpe at mitt snitt er under 0.90… Og sitter lastet… I tilfelle dere syntes det var litt motstand på 1.50 tallet i dag så var det kanskje bla fordi jeg solgte 250 000 aksjer der… Ville roe PAS (liker de ikke) og samtidig tenkte jeg at jeg kunne forsøke meg på en trade… Jeg ønsket jo som sagt at vi kunne ta en pust i bakken på 1.5 for å få mer info og reaksjoner på The Park. Fortsetter det positive rundt The Park så kan vi fort befinne oss mellom 2 og 3 kroner aksjen igjen… Så jeg ser ikke nytten i å ha det FOR travelt.

3 Likes

nop sitter på en krone en lord verdig!