Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

De må jo gi noe for å få lov til å flytte forfallsdato på lånene :slight_smile:

3 Likes

Hah, det er ikke funcom som gir noe…

Det er da oss aksje eierene?

4 Likes

Jepp, som Bylos har nevnt at han har jobbet med en ide til et frittstående spill satt til Conan-universet hvor han mente de kunne gjenbruke assets. Det burde mao gå an å gjøre noe relativt billig.

Problemet er at Jebsen ikke konverterer bare fordi kursen stiger til 2-4kr. Hvis han konverterer og begynner så selge så er jo kursen fort langt under det han konverterte på.

1 Like

Så du mener at alternativet er bedre for aksjeeierene ? :wink:

Har du fått handlet ferdig? 60k på 1.30 nå!
Er jo til og med billigere enn det du omtalte som billig :smiley:

2 Likes

Dette er også gammelt nytt, og er noe som ble vedtatt på generalforsamling. Det er vel nokså vanlig ved denne typen lån at betingelsene kan endres underveis.

The proposed new conversion price of the convertible bond is set to the lower of (i) 0,37 USD per
share and (ii) the US Dollar arithmetic average of the Funcom closing share prices the last 10
trading days before the AGM. The average share price is to be calculated in Norwegian Kroner and
converted to US Dollar using the USD exchange rate from the bank DNB for the day prior to the
AGM (the list can be found at https://www.dnb.no/en/currencylist?la=EN&site=DNB_NO and the
stated “Midprice” is to be applied).”

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=378027

At kursen faller betyr jo bare at mange ikke har satt seg inn i hva de har investert i.

Var det ikke /ned/ til 0,37 ved generalforsamlingen (gammelt nytt), og /videre ned/ til 0.24 nå (nytt nytt)?

1 Like

Dæven så anti Skandiabanken er da… kjenner vi noen som handler gjennom dem?

Hei hvor det går, virker som Funcom er konkurs neste uke,
Så galt er det vel ikke riktig enda? :slight_smile:

Hva skjer? Det står 1.12 på både bid og ask hos meg, er det pause?

Edit: Bevegelsen er tilbake, var sikkert bare Netfonds som hadde hikke

Nei , strike ble endret til 0.37 når de endret forfall fra des 2014 til des 2015.

1 Like

hikke her også, ask 1 - bid 1.30 :wink:
Kjøpe litt igjen da kanskje?

1 Like

oj, vær helt nede i 1.120?

@Gordon

Ferdig å selge nå ?

Ja vet ikke helt om jeg skal være fornøyd eller ikke, fikk resten i dag. Lå inne med en fiskepost på 1,25 og er nå fullastet i fun, resten er kjøpt på 0,8 og 0,91. Inne her på forumet er det jo nesten like mange meninger om dagens melding som det er skribenter :wink:

Var veldig fristet til å si “Han sier nok fra, så bare høgg innpå” der, men det ville vært litt ufint så det får jeg vel la være. Jeg ville naturligvis aldri mistenke eller anklage noen her for noe sånt.

1 Like

Hovedsakelig Skandiabanken som har solgt i dag + litt nordnet. Jeg mener de driter seg ut…

Så får vi se hvem som får rett på sikt

:wink:

Irathi… Nå kommer det mye tøv fra deg.

Du må gjerne søke billig inngang, men ikke bruk mitt navn i den prosessen.

Vi vet alle hva dette handler om… En ekstra sjanse for de som ikke kom seg inn første gang.

Ingenting har forandret seg i forhold til FUNCOMs mulighet til å skaffe seg en fin bunnlinje eller det at The Park har blitt godt motatt…

1 Like

Nei ny strike price ble satt på følgende måte:
“The proposed new conversion price of the convertible bond is set to the lower of (i) 0,37 USD per
share and (ii) the US Dollar arithmetic average of the Funcom closing share prices the last 10
trading days before the AGM”

Altså gjennomsnittet av de ti siste handelsdagene før generalforsamlingen 26/6.

5 Likes