Kjøpte også litt på 1.25, nå blir det å følge med på The Park - som kommer til å selge fletta ut av Steam! Meget fornøyd hvis de klarer 100k før jul
Er fortsatt helt ute etter at min største og siste salgspost gikk ut på 1.55 på vei opp.
Og du tror ikke det går opp igjen etter denne “lille” korreksjonen?
Om noe så burde kurs gå noe opp nå, mm man argumenterer for at kursen i utgangspunktet var for høy. Det er en diskusjon vi ikke gidder å ta igjen…
hvem?
Hot tips: Funcom kommer til å prøve å selge LMO. Det er det odde spillet i deres portefølje.
Jeg synes det er fascinerende å se hvor hysterisk bitre og negative noen kan være på et selskap over laaaang tid…
Skal ikke le av LMO!! De selger brukbart i nicaragua…
Ja, og synes faktisk det er mere fascinerende hvor mye visse lar vite om andre også
Hysj!! Jeg vil gjerne utnytte dette mønsteret også neste gang Funcom skal lansere et spill.
Etter 20 minutter har saken fra PCGamer fått 15 favoritter og blitt retweeta 13 ganger. Forvent massiv økning av views på Youtube.
Ble stille nå… sitter alle og holder pusten?
Faller vi videre i morgen siden RSI dropper godt under 70, eller bråsnur vi opp igjen med vider hype av The Park?
eg solgte mine ca 200k i en bolk da det enda lå to kjøpere med over 100k hver, på rundt 1,33 -1,35, så eg er lens for Funcom igjen.
No shit?