Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Kjøpte også litt på 1.25, nå blir det å følge med på The Park - som kommer til å selge fletta ut av Steam! :smile: Meget fornøyd hvis de klarer 100k før jul

2 Likes

Er fortsatt helt ute etter at min største og siste salgspost gikk ut på 1.55 på vei opp.

2 Likes

Og du tror ikke det går opp igjen etter denne “lille” korreksjonen?

1 Like

http://www.pcgamer.com/the-park-trailer-delves-deeper-into-funcoms-horror-story/

PCGamer er store :slight_smile:

2 Likes

Om noe så burde kurs gå noe opp nå, mm man argumenterer for at kursen i utgangspunktet var for høy. Det er en diskusjon vi ikke gidder å ta igjen… :slight_smile:

hvem?

Hot tips: Funcom kommer til å prøve å selge LMO. Det er det odde spillet i deres portefølje.

:wink:

1 Like

Jeg synes det er fascinerende å se hvor hysterisk bitre og negative noen kan være på et selskap over laaaang tid…

4 Likes

Skal ikke le av LMO!! De selger brukbart i nicaragua…

5 Likes

Ja, og synes faktisk det er mere fascinerende hvor mye visse lar vite om andre også :slight_smile:

Hysj!! Jeg vil gjerne utnytte dette mønsteret også neste gang Funcom skal lansere et spill. :smile:

1 Like

Etter 20 minutter har saken fra PCGamer fått 15 favoritter og blitt retweeta 13 ganger. Forvent massiv økning av views på Youtube.

4 Likes

Ble stille nå… sitter alle og holder pusten?

Faller vi videre i morgen siden RSI dropper godt under 70, eller bråsnur vi opp igjen med vider hype av The Park?

eg solgte mine ca 200k i en bolk da det enda lå to kjøpere med over 100k hver, på rundt 1,33 -1,35, så eg er lens for Funcom igjen.

1 Like

No shit?

1 Like