Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Det er et lodd… Jeg kan skrive 100 ting for hvorfor alt vil gå til helvette… Samtidig så kan jeg og skrive 100 ting til deg hvorfor vi kan ha gått 10gangen innen januar. FUNCOM er vill sånn sett, og aksjonærer som samtidig er ganske ville :stuck_out_tongue: gjør at denne blir et vanskelig dyr å temme… Uansett, så langt så er vi på den grønne gren +50% opp. Spør du meg, så tror jeg det blir mer (jeg kjøper jo faktisk pga det…)

Forklarigen på dagens fall tror jeg dere finner her :smiley:

Sjekk Nordnet og SKandiaBanken… Salgsgalskap… Sjekk hvem som er kjøperne i dag… Jeg tror dette egentlig bare er ran på høylys dag. De mer “proffe” aktørene har akkumulert mye i dag. :wink:

Hvorfor mener du at de som handler gjennom DNM, NRD og SB1M er mer proffe enn de som bruker SKBN, NON og NEO?

2 Likes

Alle vet da at trygde-traderne sitter i NON og SKBN… Sånn bare er det og har vært i all tid. Rart du spør egentlig. Forventet du et politisk korrekt svar, eller ville du ha sannheten? Du fikk sistnevnte :smiley:

NEO har jeg ikke sagt noe om… Du glemte ESO… Også de er på kjøperen…

3 Likes

Alltid :slight_smile:

1 Like

Hvilken kategori passer eg inn i, eg bruker altså Dnb og Skbn ?

Naver, hjemmeværende husmor, klossmajor eller noe anna ? :slight_smile:

2 Likes

Nei dette er ikke en definisjon… Altså har du NON konto eller SKBN konto så er du ikke Naver… Heller ikke er det slik at er du Naver så har du NON eller SKBN konto :stuck_out_tongue: … MEN, De aller fleste sofasitterne som trader har NON og SKBN konto… Altså NON og SKBN har statistisk overvekt av hjemmesittere :stuck_out_tongue: . Ble dette korrekt nok forklart ? :stuck_out_tongue:

For the record: Jeg har NON konto bla… Men tror ikke jeg passer inn som trygde-trader i og med jeg jobber 10 timer hver dag og har fått skatteskjerpelse etter det nye statsbudsjettet…

1 Like

hehe, joda den er grei :slight_smile:

Dog er det vel ofte sånn at utsagn om “statistisk” ditt og datt er basert på verifiserbare tall og data… som i statistikk liksom, og ikke synsing?

Ikke at jeg på noen måte mener det er mer interessant med fakta enn påfunn og ubegrunnede meninger altså… det var bare en tanke som slo meg.

1 Like

Du kjenner jo meg… Full av bullshit… Right ? :stuck_out_tongue:

Hmm… halvfull kanskje? Det er en del gull innimellom regnbuene :wink:

4 Likes

Hvor mye tror du The Park selger ?

Før PC gamer, Eurogamer og Koktaku artikler og det at enhver Youtube de lager får 100 000 views så hadde jeg ingen sterke meninger annet enn at jeg tenkte TSW har nok 50 000 regulars (og mellom 500 000 til 1 000 000 som har en kopi av spillet), så det burde være mulig å få til 100 000 salg i løpet av hallowen…

Nå tenker jeg mer… Fordi det kommer en del anerkjennende nikk, mye thumbs up og dekning av sterke aktører… The Park side om side for eks med StarWars Battlefront :stuck_out_tongue: i VG 24/7… Jeg tenker nå at base caset kanskje bør ligge mellom 100 000 og 200 000. Oppside caset får bli ting som heller mot Gone Home og lignende… Hva med deg… Hva tenker du?

1 Like

Jeg har også tenkt at det burde være mulig å selge 50-100k til TSW fans så lenge de setter en fornuftig pris.

2 Likes

Og hva med resten av verden?

3 Likes

Jeg tror de i første omgang kommer til å selge mer til de som eier TSW men hvis spillet er bra kan jo dette endre seg på sikt.

En av fordelene til The Park er jo de har fått “gratis markedsføring” mot en god del som eier TSW. Hvis ikke The Park selger mer enn 20-30k til de som eier TSW så er det ikke mye håp for spillet :slight_smile:

Håpet til FC må jo være at TSW fans sørger for at The Park ligger langt oppe på top sellers slik at de dermed trekker til seg andre kjøpere :slight_smile: