ble kjedelig her…jaja…
Jepp, helt klart, det er bare vanskelig å anslå salget på forhånd. Greit å vite at jeg skulle holde meg langt unna rundt LMO launchen for noe annet enn trading.
skandiabanken med over 500k i pluss, Gordon er det du?
Eller er det du som har solg 180k gjennom Dnb ?
Lite hype her i dag med tanke på at aksjen har gått opp 19%?
Det er fordi dere alle solgte i går på 1.20… Good call ?
Jeg solgte for 4kr for 3 år siden, burde ha solgt for 15-25kr 3-4 måneder før, men bedre enn 1,40kr nå.
Vel, bedre lykke neste (denne) gang. Bare å hive seg med Christian-mye å gå på enda her!
Jeg liker ikke å eie aksjer med stor gjeld vs omsetning, med ledelse jeg ikke stoler på og med en elendig historikk når det gjelder gjennomføring. Det som taler for Funcom er at de ser ut til å ha endret retning fullstendig, men jeg vet ikke om de er blitt noe bedre på gjennomføring. Jeg får vente til etter The Park har blitt lansert og jeg får noe mer kjøtt på beinet før jeg evt går inn.
(Jeg trader ikke strengt tatt, jeg prøver å finne aksjer som jeg mener skal opp på noe fundamentalt eller kan vise til solid historikk/gjennomføringsevne. Aksjer jeg kan sitte på i et år eller to uten å få noia)
Nei… la oss gjøre din selektive hukommelse litt bedre…
Du solgte på 4, kjøpte ikke på 0.75, kjøpte heller ikke på 1, ei heller på 1.20 eller 1.40… Greit nok det… Men samtidig har du akkurat slik det star nå gått glipp av en dobbling. For de som som så vidt var innom aksjen med inngang øvre 0.90 og kanskje kjøpte videre inn på 1.10 til 1.20 solgte seg ut i går for småpenger i gevinst… Hvordan har dere klart å rote bort den muligheten her?. Har dere blitt et anti-FUNCOM forum?
Vi har jo nå etterhvert begynt å prate litt om fundamentale til som P/E og bunnlinje. Det er merkelig at folk ikke regner over dette litt selv og griper muligheten på en litt annen måte. FUNCOM kan godt være priset høyere enn 2 kroner om Ganske kort tid. Og måten å evt., få være med på det er at dere må kjøpe for små nok summer til at man tør sitte med aksjene inn mot lanseringen av caset. Da er dere SIKKER på at dere får med dere all morroa. (husk biten om at beløpet du satser må stå i forhold til hva du tør og kan sates)
Jepp, det går an å trade Funcom, men for hver person som lykkes i en Funcom-trade, så er det to som har mislykkes. (Ettersom kursen har gått ujevnt og trutt nedover). Synes du er flink med tradingen din
Å skifte hovedlinjene i en strategi hver tredje eller sjette måned eller reagere på meldinger om suksess eller fail er ikke trading. Det kalles investering. Jeg skjønner ikke hvor du har lært at investering er å si en gang for alle “De neste 5 år eller inntil selskapet lykkes så skal jeg sitte blind dum og døv stille som en idiot”. Enhver kan ta pengene å si “uff, der meldte de at prosjektet ikke gikk noe bra… Jaja kommer tilbake senere”. Men å holde på med dette tullet (som mange kaller baising), spre halvsannheter, opptre bipolart i sine meninger og poste tull og tøys frem og tilbake flere ganger om dagen alt etter om man er inne eller ute (Nå har nå ikke du gjort det, du er ganske konsekvent negativ
. Men jeg bare sier det for folk blir lurt)
Jeg tror ikke denne hopp og sprett metodikken gangner noen… Kanskje jeg tar feil, men jeg synes interessen i FUNCOM for de fleste ligger på plutselig-innfall-nivå om dagen… Det er mine tanker…Kanskje jeg tar feil… Men pass opp at det ikke blir slik at FUNCOM forumet blir den annsamlingen av folk som faktisk bommer mest på FUNCOM fordi nå er det andre ting som skal hauses
Det er stille her… Fordi dere alle er solgt ut. Grattis
EDIT: Bortsett fra meg og Kronn da
sitter med min lille post eg
Har aldri hatt så mye FUN som nå jeg.
Men vil forhåpentlig ha vett til å redusere noe etter hvert som det (også forhåpentlig) går oppover. Så vil det vise seg om jeg har lært noe etter tidligere FUN-eskapader.
Jeg er med jeg, men er veldig forsiktig, fordi det er langsiktighet tilsvarende nesetippen hos noen som kjøper mye, slik at flere kan drepe kursen på 20 minutter hvis de finner det for godt. DET er problemet med denne aksjen, at alle skal prøve å lure alle, har selv tradet med og uten hell så slik sett er jeg ikke bedre, men jeg har ikke de volumet som har den innvirkningen. Jeg har på det meste opp mot 100k aksjer. Jeg blir skremt da jeg i ene sekundet ligger flere titusener i minus pga en melding som en haug retards enten utnytter eller misforstår, hvor jeg dagen etter er like mye i pluss.
Jeg må si Gordon, jeg har bitt meg merke i at du har en tendens til å enten være på reisefart uten mulighet til å sjekke som du sier eller i møter på dager hvor det er blodrødt. Tilfelding?
Det blir en tøff beslutning for deg… Man kan lære for mye av tidligere eskapader og… Men i hovesdsak, om ting selger uten tvil og alt går som skal. Da skal jeg sitte gjennom alle rapportene og alt. Det kan bli hysterisk mye penger av det. Jeg har alltid hatt lyst til å gjøre det men har måttet alltid kapitulere i siste liten da forliset var et faktum.
MEN det krever en beslutning for å gjøre det baisetradertropper vil rive og slite i aksjen ved alle milepæler fremover. MEN som sagt om man aldri er eksponert mer enn at man tåler locale kursutslag på -25% så skal det være mulig å sitte gjennom turbulensen og til slutt cashe inn en sinnsyk gevinst… (dersom ikke avbrutt av ny fail…)
Jeg bruker ikke Skandiabanken så den kan du legge død nå
13.10.2015 17:20:04: UPDATE ON “THE PARK”
As previously communicated in the 2Q 2015 report, Funcom
N.V. (the Company) is releasing “The Park”, a single player
psychological horror experience, during the month of October
2015. “The Park” is set to launch on 27 October 2015, with
pre-orders starting today with a promotional price of USD
9.99 (MSRP of USD 12.99). The game will be available in
select online distribution channels including Steam, in the
English language on the Windows platform. The game may be
available on other platforms and languages at a later stage
depending on its commercial performance.
Several public relations activities will continue to be
rolled out during the following weeks.
“The Park” is the first product to be launched as part of
the new strategy and is meant to gauge the market and to
develop the team’s ability to create different types of
experiences, with a small development budget and a fast
development cycle.
As previously communicated in the 2Q 2015 report, the
Company does not expect “The Park” to generate significant
revenue.
For further information about “The Park” please visit
www.theparkgame.com and press releases on the subject.
Badhoevedorp, The Netherlands, 13 October 2015
Funcom N.V.
This information is subject to the disclosure
requirements acc. to §5-12 vphl (Norwegian Securities
Trading Act)
Må føles fantastisk ut å sitte utenfor nå… lol
Begynner de å få trua nå…? Dette spillet passer sikkert greit til iOS og…