Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Preorder fra i dag. Gull! :slight_smile:

2 Likes

Alle vet vel at dette er et suckers rally frem til launch. Husk å trykke på selg på lanseringsdagen

1 Like

Er det mindre risiko forbundet med Bitcoins enn med Funcom aksjer? :smile:

6 Likes

Ja, det tror jeg.

3 Likes

Perrrrrrfect timing på den meldingen der!

Bwahahahahahahahaha!!!

:o

3 Likes

Woohoo - hva var det som var positivt med denne meldingen da?

Der tror jeg du tar skammelig feil

:wink:

At de er konsistente og fremdeles tror de ikke kommer til å tjene noe særlig.

…og det må vel være grunn god nok til 20% eller så opp i morgen, eller hva? :smiley:

2 Likes

Crap… Windows-boksen min er pakka ned og står i skapet :angry:

2 Likes

Skal dere begynne å stille spørsmål med DENNE meldingen??

Herregud…

Da tar jeg meg en pause herfra.

4 Likes

lol … flere som står i fare for å gå i baret her ser jeg.

1 Like

Oi…

Lansering 4 dager før Haloween helgen samt en god pris, +/- 100ings, fortsetter å holde ord og er konsekvente på at de fremdeles ikke vil tjene penger :wink:

Begge er høy risiko, men funcom er svært høy risiko om du tenker mer enn 2 uker frem etter min mening

1 Like

Ja men tenker du nå sånn Starbreeze-forum tankegang? At FUNCOM er liksominvestering, mens alt det andre er the real shit? Du kan ikke legge pengene på bordet med FUNCOM, og så forvente at du skal røske dem vekk og ikke være med på bettet likevel? Det blir veldig daytrader approach… Jeg har sagt tidligere hva jeg tror strategien bør være… At enhver bare vedder nok til å kunne tape det… Mangegangen kommer over launch. Blir det flopp… vel da faler den ned der den kom fra regner jeg med…

1 Like

Jeg kan bekrefte at jeg fikk fraværsmelding på jobbeposten til Gordon den dagen det sist ble nevnt. Tilfeldigvis hadde Gordon sendt meg og noen andre en epost tidligere på dagen. Jeg svarte akkurat i den perioden han sa på forumet at han var i bilen. Og fikk fraværsmelding. Please! Folkens! Skjerpings! Det er ikke greit å slenge ut beskyldninger i hytt og gevær😞

10 Likes

Er det noen som skal tåle litt så er det Gordon, han er ikke snau selv innimellom :wink: Jeg liker alle her, tom Onns på høygir, bare litt irriterende innimellom :smile:

12 Likes

Ser vi 3 kr imorgen? :laughing:

2 Likes

As a special treat for players of ‘The Secret World’, purchase of ‘The Park’ will include several unique items that can be used in the MMO, including the terrifying Chipmunk Killer costume shown in the key art image for ‘The Park’.

3 Likes