hvis alle som har trykket liker på den nyeste The Park traileren vil de tjene;
85 000 * 9,99 usd *8 = 6.800.000 nok ca
hvor mye av gjelda dekker det?
hvis alle som har trykket liker på den nyeste The Park traileren vil de tjene;
85 000 * 9,99 usd *8 = 6.800.000 nok ca
hvor mye av gjelda dekker det?
Da har eg gjort borger plikten min, nemlig å kjøpt " the park " til meg å hele nabolaget.
Altså til meg og kona
I så fall blir det noe fint i glasset i morgen også
Det er ikke det det handler om pr nu, nå handler det om å se om funcom evner å selge mange kopier, om det blir en suksess. Skulle de selge flere hundre tusen så er det bonus både pengemessig og for videre strategiske valg,får de applaus på denne tassen av ett spill så vil de automatisk selge mange av neste spinoff, eller selge ip for gode penger.
Jeg logger selfølgelig på etter landskamp og kjøper selv
Ja man må se når Norge knuser Italia!
Helt utrolig flaks så langt. Hvis dette holder ut 90 minutter så blir dette på høyde med -98 mot Brasil! Men tviler.
Skal du kjøpe resten av “millionen” i morgen?
da turer vi da
Snakkes i baren
visst Funcom nå smeller ned igjen, så få du spandere, da har eg ingen mere penger
1,350 har folk endelig tatt til vett?
1.41… Tydeligvis ikke… The Park ligger i presale fortsatt å omsetter som et AAA spill mellom #20 og #30 plass…
Tror det blir problemer med å rasjonalisere at slikt ikke skal ha effect på verdien av FUNCOM. Husk det dreier seg ikke bare om The Park selger… Men om FUNCOM har en fremtid. Du vil bli overrasket over hvor denne vil sprette om de har funnet noe som fungerer…
Pass på
Synes å huske noen si at alt under top 10 er så godt som ubetydelig i en annen sammenheng… noen som husker noe lignende?
litt sliten eg nå, må kvile meg litt
ett AAA spill ligger som regel topp 10 HVER gang, AA kan ligge å luske der The Park gjør nå. Salget er nå og frem til Haloween helga, så vil jeg tror ett par uker etter så er den så godt som død. I disse ukene tror jeg det altså skal gjøres
Om Steve’s over 100k følgere, kjøper the park, så er mye gjort for en suksess :
Gammel god en
The Park - What is ‘The Park’?
Funcom sett 101 154 ganger
Ser vi begynner å få FUNCOMs velkjente vimpler igjen.
Parr dager til med aksjer skifter hender og så er det full rulle igjen?
Tror hvertfall at muligheten er stor for det dersom, The Park fortsatt selger såpass bra i pre order…