Det der passer veldig godt med mine observasjoner. Derfor lå jeg på 1.33 i closing og rett før i dag. Fikk ikke kjøpt. Likevel, tør ikke satse så mye siden jeg ikke får fulgt mye med på rt pga mye jobb fremover. Risikoen er skyhøy.
Jeg tror du fortsatt tenker litt All Inn og All ut på det magisk perfekte tidspunktet, hvilket blir feil. Jeg mener bestemt denne gangen at du må åpne pengeboka din… Legge for eks 30 000 på bordet og bare si. OK… dette er det jeg risker og så kjøper du uten å tenke mer på det… Risken er alltid høy… Nede på 0.80 var den høy og da var det rettere å kjøpe senere… på 1 kroner var den høy og nå er den høy på 1.40. Jeg mener altså at risikoen ikke er spess høy tatt i betraktning at FUNCOM godt kan prise til både 2 og 3 kroner aksjen bare de selger litt som basecaset vi har diskutert her. Risikoen i den tanken minker jo nå for hver time som går… For The Park ligger nå bare der og trykker på 20 til 30 tallet på den der lista. Når TSW salget var og Ultrapacken lå i samme range på Steam listen 2 dager så var det mange diskusjoner her om hvor mange kjøpte TSW da… Steamspy er nokså uresponsive og ofte på tur (både med tanke på usikkerhets estimatet og det at man ser at det tar ukesvis før den reagerer på salgspulser som har vært). Men med tanke på hva folk har synset med her på forumet og antall samtidige spillere aktiv så har hvertfall jeg kommet frem til at det ble solgt omlag 8000 TSW kopier i det salget. 6000 fra Ultrapack som lå i #25 til #30 intervallet. 6000*200 kroner (dersom omsetningsliste)/2= 600 000 NOK pr dag. Mao tror jeg at The Park selger for omlag 600 000 NOK dagen slik den ligger nå… Kjapp hoderegning med 75 kroner pr kopi = 8000 The Park om dagen nå i Pre Order
Vi har ikke engang tenkt på greenmangaming.com og gamersgate.com salgene da… Som og ser ganske hyggelige ut
Jeg mener vi “trygt” kan anta at The Park har blitt kjøpt i 8000 kopier det siste døgnet og nærmer seg sikkert 10 000 før du går i seng.
Denne gangen skjer det Morti. This is the real SHIT. De klarer det!!! Selger de bare som nå til 27 Oktober så har de 14*8000 = 112 000 bare i preorder før selve launchen med reviews osv skjer. Jeg tror de klarer dette nå og det gjelder henge på gjennom hele prosessen. Hvis ikke så får man bare småpenger.
EDIT: Når det gjelder den der vimpelen, så kan det være at den er litt sånn bøyd oppover. Kan være derfor du ikke fikk i dag. Uansett, i dag er første gang på år det har kommet en melding og vi ikke har endt ned. Jeg tror flere og flere blir nysgjerrig på utviklingen.
“Bearish meeting line”
Hmm… kom toppen tidlig i år?
er du gærn… hvorfor det… Jeg kjøper jo… Det tar sin tid å få 1 mill aksjer for å si det slik… Er ikke så mye til salgs… Tar jeg et jafs på 200 000 nå så er vi tilbake på 1.40 tvert…
Kronn vet jeg ikke om har solgt… Han er litt sånn av og på tror jeg . jeg er forberedt å gjøre dette bettet… Mindre risk på dette enn noen av derivat handlene jeg har gjortr i høst
ser der lurer litt på om det er eg som har køyrt Funcom nedover litt, det er det ikke.
Din tur i morgen da ?
Bedre å ikke si noe… Nå tenker bare alle at det var deg Sånn sett så synes jeg bare at vi ikke trenger dele absolutt alt… Særlig oss som har en del aksjer…
er nok flere enn meg med Skbn konto
Det meste eg har hatt denne uka, er 398k, eg har ikke like mangen nå, hvor mangen eg har, er eg ikke sikker på
Ikke del det
Jeg tipper for å slippe idioterklæringer og spekulasjoner som dette
Ehh, med å fortelle deg at man har typ 400k aksjer i FC? Trukke det du!
kan vi få tråden tilbake på topic?
Dagens handel
Ser dere noe velkjent?
Mitt råd (om man ikke har en lottopost allerede), er å kjøpe nå mens Steam salget pågår (2 neste dager). Tror enkelte selger også fordi at de tenker på preOrder litt som post launch og nå når ulike spill på -75% presser opp for en parr dager og The Park da ned, så friker de litt ut? Hva tror dere om den analysen?
Jeg tror at luften gikk ut av ballongen i dag. Gikk ut selv i dag morges. Tror vi nå skal ned til krona eller 0,8 på kort sikt. Mulig man får et lite push opp igjen rett før launch om presale tar seg opp når det nærmer seg, men mange småsparere fikk kalde føtter i dag. Meg selv inkludert : )