Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Mye bra fokus på the park, men hugs at det skjer mer enn at the park kommer.
26 okt er det bh møte, er ikke like mye oppmerksomhet rundt ser eg, litt overraskende for min del.

Jaja, nå er det fjelltur som står på programmet

2 Likes

Er vel ikke noe spenning rundt det ? Alt er jo godkjent i forkant :slight_smile:

Selve møtet er det ingen spenning rundt, men etter møtet så har Funcom mulighet og plikt til å løse inn deler av lånet dersom de selger noen assets. Så det er jo naturlig at de venter med å skrive under noen slike avtaler til etter at dette blir godkjent.

2 Likes

Å få bekreftet at finansieringen er i orden frem til Desember 2016, vil alltid være mer positivt enn ikke å ha det bekreftet. Så lenge formalitetene ikke er helt I boks så er det et usikkerhetsmoment der. Likevel, tviler på at det er det som lager rallyet. Er nok launchen den 27 Oktober som gjør den store forskjellen…

1 Like

Merkelig trading… 600 000 som ligger på kjøp…

Om man vil inn i aksjen så er det ikke lurt…

Gi fyren de 600 000 så får vi se hva som skjer

1 Like

Er du gærn…? Hvordan i helvette skulle jeg få tak i dem igjen…

La meg gjette… skulle jeg bare også solgt bort han fyren på 1.15 med 182 000 aksjer og så fått alt helt magisk og fantastisk tilbake igjen på 1.10… hehe… jeg trenger fortsatt 800 000. Vanskelig nok å få det. men funker fint nå om jeg bare har litt tolmodighet.

EDIT: Til opplysning han "fyren " på 1.17 er Enskilda… Tenker ikke på ham som noen NAVer akkurat.

Var lang kø på Nav i dag, kom sent igang, hvordan skal eg får 2-300k nå da ?

3 Likes

Nå må Erling slutte å Twittre, er du her?

5 Likes

Kronn, tatt noe gevinst i Dolp?

nei, eg øker

edit: eg er helt rå på å ikke ta gevinster :slight_smile:

tok gevinst i Nmg idag, ble ikke så meget så eg hadde håpet, men eg har ukes lønna mi

1 Like

Ikke selg den skal jo opp i 3kr

1 Like

det er så enkelt ja? :wink:

1 Like

Er dere inne i Dolp ?

Nei, dessverre, men håper for deres del det fortsetter :slight_smile:

1 Like

Hei! Off topic guttta, følg heller med på Funcom. Fase 2 av Halloween rallyet ser ut til å være i gang.

2 Likes

Hør hør… :smile:

Synes presseavdelingen til FUNCOM har virkelig fått opp farten… Konge at de gjør dete… Retter spotlight rett tilbake på produktet igjen. Nå skal de sanke inn 15 000 pre Orders til skal du se. Så tar vi gjerne 70 000 i en smekk gjennom Halloween :wink:

Lett, stopper ikke på 100k totalt, kommer til å gå 50k bare i Norge :wink:

Kjøperne ble visst sinna nå :slight_smile:

Traff rimelig bra med kjøp på 1.17 i dag tidlig :smile:

2 Likes