Så lenge LEGO backer LMO så er alt mulig, du kan markedsføre drit og det selger…
kan ikke funcom gå i 10kr snart? det hadde dette vært meget Fun!
Da spandere eg en runde med billige drinker
Sitte over launch av TP og frem mot kvartalsrapport. Blir spennende når de melder prosjekt igjen, når tror dere andre? Kommer det i julegave?
Nå har du muligheten Bagger til å fylle på noe 1,26
Skulle gjerne sett at den tok ett steg oppover nå
Det kommer, uten å være hausete er spent på dagene tor-fre. For ikke snakke om man-tir. Blir vanvittig spennende når nedlastningstallene begynner å tikke inn.
Har over 2 uker ferie til gode, kanskje jeg skal “ta ledigt” og følge med litt skikkelig
Selv om skbn har solgt litt idag, så er det ikke meg!
hehe…
Det der har jeg tenkt ofte selv. Hver gang vi får presentert kvartalsrapporten sitter jeg opptatt i budrunde eller noe annet. Skal en sitte lastet med mange Funcom aksjer i en sådan tid er det greit å ha øynene på ballen.
Yes! For å være ærlig, kall meg godtroende, så har jeg tro på gode ting de neste kvartalene, LMO med sitt bidrag under release på tablet, samt gammel portefølje holder stand og nå TP som vil gi ekstra kroner inn, bare velstand nostalgi, alt er mulig, nye retning med nye prosjekt, TP selger til platinum
Kursutviklingen til Funcom avhenger mye av hvilke forventninger aksjonærer har, og i første omgang av salg av TP. Vi har vel regnet på ca break even på 25.000 ish solgte, skal vi satse på det gamle kravet i musikkbransjen for salgstrofeet Platina?! 100k, eller skal vi gå for den tyske varianten, 200k
Eg har ikke dei store forventninge til at det blir ett veldig bra salg, men fint om det nærmere 75-100k, det ville jo være bra.
Det eg derimot håper å se, er at Funcom evner å lage ett bra produkt, for det har eg til gode å se.
Om Funcom nå klarer å vise verden at vi kan, så ville det ikke være umulig å få med investorer på mer satsing.
Feiler Funcom nå, så er det game over for oss som eier aksjer, å det regner eg med alle forstår risikoen med.
Funcom leiter etter folk, igjen:
For en konge dame… liker slipknot
Vært på konsert med dem… Fy fan for en gal gjeng
EDIT: Hva betyr dette foresten? Ser de lovende salgstall for The Park tror dere?
Ja, det er en mulighet at den forrige har sluttet, men uansett så betyr det at de har intensjon om å fortsette og lage noe nytt. Det er positivt med ansettelser.
Blir 2kr neste?