Slutt å haus nå da
Så lenge du er her trenger ikke andre å hause
Kan jo kanskje lønne seg å få med seg streamen denne gangen, kanskje vi får se koblingen til The Park?
Det jeg tenker nå om kursutvikling de neste 3 dagene er sånn sakte gnaging opp som vi hadde på 0.85… Og så smeller vi til igjen Blir Trangt INN døra denne gangen
Du har rett i at formasjonen er der
Blir veldig spennende å se, 9 av 10 ganger lykkes den.
Spennende tider nå. Neste uke er det vinn eller forsvinn for mange.
Jeg anntar at hype-faktoren kommer til å være der, men at den blir noe mindre synlig pga. spillet som slippes nå er noe mindre enn det vi har sett før.
Det beste hadde vært at vi bare fortsetter rett frem faktisk og tar oss inn i Q3 rapporteringen, 1.3 NOK pr aksje. Så er man sikker på at det er substans i oppgangen. Blir veldig hyggelig å sitte på opp på bakgrunn av fin Kvartals rapport.
Avventende handel nå, om det er noen som venter på at eg skal dumpe ut aksjene mine, så skjer ikke det.
Det er bare å handle oppover!
Hehe… Jeg er en av dem
Da håper eg at du har noe anna gøy å gjør i mellomtiden, for det kan litt tid før mine kommer
Du kan jo spille litt LMO menst du venter
Omsetning på 138000 kr -6%
snart to timer siden sist handel, legger meg nedpå litt eg…
Nå har du virkelig muligheten til å kjøpe Bagger 1,22, nytter du ikke sjansen nå begynner jeg å lure på om du virkelig vil ha flere aksjer
Ja det er “dype knebøy” som gjelder nå
Begynner ikke vimpelen nå å miste symmetrien sin?
Ignorer moving average jeg har lagt på i bakgrunnen.
Jeg har fått i dag jeg
Og det er ganske godt gjort for det er bare omsatt 145 000 aksjer… Jeg håper han der på 1.29 som har 62 000 aksjer kan selge dem og ikke vare vise dem… Jeg venter jo jeg
Vimpelen har aldri hadd en symetri som du ser av grønn linje… Men det betyr lite.
Vi øker høye volum og synker stadig mindre tilbake på stadig lavere volum… Tror dette bare er krute godt, selv om det ikke trenger skje noe før på mandag eller tirsdag
Skal på ferie på lørdag, borte hele neste uke.
Forsøker å finne ut om jeg tør å eie funcom aksjer mens jeg er borte…