de har begynt å bable om at det er fritt frem for å saksøke og kreve erstatning for tapte kroner…
lol… Lykke til med det. Forholdene er åpenbart bedre enn antatt når boten ikke er større.
Er kanskje noen som var med på emisjonen 2 uker før launch av TSW som vil prøve seg. De fikk jo helt klart feil informasjon fra selskapet.
Ser frem til å se analyser av meglerhus igjen. Alle har jo holdt fingrene av fatet nå i denne perioden. Får vi en skikkelig hausete “Vi skal opp 5 gangen” melding nå ?
Funcom kan vel fint overleve de i tiden fremover. Og 100 Mill for et børsnotert spillselskap er lovlig lavt. Hvertfall hvis cashflow og bunnlinje er i balanse…
ENDELIG ferdig med den saken!
Beste utfallet som kunne vært med slik liten bot rent bortsett fra frifinnelse selfølgelig.
Enig i at jeg håper privatpersoner får seg en relativt større smekk.
litt presse om økokrim-saken
Fikk rabatt pga. anstrengt økonomi.
– Hvorfor ble denne boten lavere? – Den ble redusert
som følge av den anstrengte økonomiske situasjonen som selskapet har
opplyst om i børsmeldinger, sier Koss, som også viser til Funcoms
samarbeid.
Man kan bare gratulere Funcom. puhh…!!
bare smiler fra meg i dag til FUNCOM
Jævlig lenge siden vi Funcomere har fått noe gratis. Føler at vi endelig er litt i flyten igjen nå…
Sånne ting som dette, avklaring av usikkerheter og mørke skyer reagerer markedet ALLTID positivt på.
Nå trenger ikke Funcom lenger være “redd” for å tjene penger, boten er utifra selskapets egne muligheter.
Hadde Fun hatt bedre finansielle muligheter, så hadde også boten vert høyere.
Har Funcom holdt igjen ?
Nei det tror jeg ikke… Men fint at den der skyen der er borte nå.
Det som er viktigere for oss med aksjer er at nå tror jeg meglerhus og annet igjen kommer til å ta FUNCOM inn i varmen. Omsetningen blir høyere fremover.
bøtenivået for denne typen kriminalitet i utgangspunktet ligger vesentig høyere enn 1,5 millioner.
– Hvorfor ble denne boten lavere?
– Den ble redusert som følge av den anstrengte økonomiske situasjonen som selskapet har opplyst om i børsmeldinger, sier Koss, som også viser til Funcoms samarbeid.
Se saken hos e24
samarbeid er viktig, og legger selskapet alle kort på bordet så hjelper det mye.
Om noen av dere hugser " prissamarbeid" saken mellom Ncc og Veidekke for ett par år siden, så ble det delt ut bøter i 100 milioners klassen.
Ncc måtte betale sin, menst vei fikk en bot som ikke måtte betales, pga samarbeid og at at dem selv varslet om mulig samarbeid.
Snart kan man kjøp DOLP
NOM en greit opp idag
Msi på kjøperen, dei har tatt litt hver dag, idag skal dei visst ha enda mer
Føler jeg har fått noen Kronn aksjer i dag
Det skal eg love deg at du ikke har, eg har nå flere aksjer enn hva eg hadde før åpning idag
Hehe… så bare at det regnet litt skandiabanken først på dagen