Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Eg har ikke solgt noe idag, men har tatt til meg enda mer.
Eg er ute nå, å følger ikke med bortsett fra at eg er innom her innimellom.

Som sagt, eg tror nå på selskapet

1 Like

Ja det er litt spennende… Funcom hvis de ikke fant på så jævla mye tull hele tiden kunne jo selvfølgelig være priset til 5 og 10 kroner aksjen over tid og step by step forbedringer… Så det kan være en approach å bare sitte som investor for en gangs skyld… Men det betyr at man må virkelig tro på det de gjør nå… Er spent for å si det mildt :slight_smile:

såså… Funcom er priset til 1/30 del av Starbreeze… Hva blir 3.3 Mill / 30 ? :slight_smile: 110 00, De klarer seg bra med 173 000 følgere da? :stuck_out_tongue:

Onns, ta deg et lodd da vel, så slipper du å sitte på sidelinja. Eller å sture i det traurige Starbreeze…

:wink:

Det var bare på spøk… Enig med deg.

I morgen kan det bli inni helvette morsomt å ha noen aksjer avhengig av hvordan USA kundene kobler seg opp mot dette :smiley: Ligger vi høyt i morgen tidlig… Da sier vi bye bye til motstanden som vi har gnagd oss gjennom her på 1.5 nå :smiley: Opp fra start…

Skulle likte å se aksjen slutte over 1,5 idag

1 Like

Har du sjekket LMO… Ny ATH i UK… :wink:

Hvis dette ikke bare er et blaff så tror jeg du garantert starter over 1.5 i morgen. Det er substans i ting nå… Hva hadde funcom i Juni som de ikke har nå? Jeg tror det er et spørsmål om tid før de er over 2…

1 Like

Mye merksemd rundt Funcom nå med lansering av the park, om det viser seg at dette faktisk er ett spill som slår ann, så kan lett dra med salg på dei andre spille til Fun.

Vi ser Tsw drar oppover nå, og Lmo er på tur opp.

Vi får se om dette er bare idag og evt i morgen, eller om vi ser trende over flere dager.

Eg har bikket 400k lodd, så håper det fortsetter noen dager :slight_smile:

High Five… Jeg vedder rett og slett på at FUNCOM leverer denne gang :slight_smile: grøss… Men sant er det :smiley:

1 Like

Om det viser seg at Funcom aksjen stiger mer nå, så har plutslig alle kjøpt på 80 øre, synst eg har reistrert det på HO allerede siste dagene at " plutlig " å har flere kjøpt på bunn, jaja, eg får slå av igjen så eg ikke gjør noe dumt frem mot stengetid

Det var nå voldsomt å reagere med at vi rykka opp på #17 plass med å peise ut til 1.41 … hehe… jaja, vi fortsetter i morgen :wink:

Foresten artig å skumlese gjennom xtrainvestor, hvor funcom aksjonærene er idioter å alt det greiene der.
Dei skulle visst hvor meget eg, og sikkert flere er i pluss i denne " idiotaksjen " :slight_smile:

1 Like

skjer nå a?

De som skulle selge ved launch selger, ikke noe annet

3 Likes

hehe… noen som driter seg bare :smile:… tror jeg…

Man selger ikke slik om man vil ut med mye… Man kjører slik om man prøver seg på en finte…

Postene hans i dag kan du vel ikke klage på ?

2 Likes