Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

BTW, nå launcher jeg The Park :wink:

3 Likes

OMG… Fortell oss etterpå hvordan den krasja og hvor dårlig du synes den var da :wink:

Crasha etter 10sek!!!

:stuck_out_tongue:

2 Likes

Åååååå… dumme FUNCOM… Nå går de konkurs igjen :stuck_out_tongue:

3 Likes

Ser greit ut foreløpig og 376 som spiller det nå :slight_smile:

jupp… 16 plass nå… :stuck_out_tongue:

1 Like

Funcom moderator har en post hvor de sier STeam setter policy for hva som er gyldig grunn for refund… Og med det så tviler jeg på at de 2 timene er skrevet i stein…

1 Like

jeg hører du sier det. Like fullt, så var det ikke det som var sagt på forumene av FUNCOM. Steam ser på hvert case. Jeg tror generelt at de som spiller ferdig spillet for så å si nei huff… Stiller dårlig.

2 Likes

Du har sikkert rett, men ganske merkelig at de ikke setter en klausul om null refund om du har spilt feks. halveis eller mer.

tviler… også Steam taper på sånn sniking…

Ja jo, men virker jo som de har tatt høyde for noe, men ikke alt. Altså at det kan virke som en bevisst “greie” for å få goodwill. Kanskje de bare har glemt et avsnitt eller to i refund teksten? :slight_smile:

Tviler på at de lar noen spise ribba først for så å si, jeg likte den ikke. Kan jeg få betalt tilbake :stuck_out_tongue:

1 Like

9 Likes

Tsw til himmels :

http://steamcharts.com/app/215280

1 Like

nåja… det var nå å ta i :smile:

Kommer mer her… TSW vil ligge veldig fint over 1200 til helga tror jeg…

1 Like

Ser foresten at The Park får grei markedsføring i TSW også. Både i loaderen og en “hel side” etter at man er logget inn i spillet,

2 Likes

…ok, ferdig nå.
Det var litt creepy…

Synes kanskje starten bar litt preg av å være demo for hva de kunne få til med den nye motoren, men må si det skeia ut i psycho-terreng etterhvert.

Nice!

Mer en “experience” enn et spill riktignok.

Gikk glipp av to “achievements”… må nok ta en runde til :scream:

11 Likes

TSW 158 på Steam topseller-lista nå :slight_smile:

2 Likes