TSW 110 på Steam topseller-lista nå kl 01.45
105 nå wow :-)
83 nå kl. 02.20 dette blir bra ser det ut til .-)
TSW 110 på Steam topseller-lista nå kl 01.45
105 nå wow :-)
83 nå kl. 02.20 dette blir bra ser det ut til .-)
Gutter, stå opp å se!!
Kl 0520 ligger Tsw nå helt oppe på # 75
The park på #16
Håper dette fortsetter noen dager, at ikke det siger tilbake med en gang
Edit : 20 min seinere er det nå på # 70!!!
Tsw på 58
Det virker…!!
The Park holder seg jævlig bra… #16 plassen nå kan fort øke på igjen med reviews utover dagen…
TSW ER 32.
The Park durer videre på 16…
Dette er jævlig dig at TSW kommer opp sånn uten tilbud… Nå får vi bare håpe at alt av reviews og skryt holder The Park og TSW oppe i mange dager…
Endelig ser det ut til att vi får noe å glede oss over som FUNCOM aksjonærer
Det har vært en forbanna ørkenvandring og være inne det siste 1 året, den ene deprimerende meldingen etter den andre fra selskapet, litt tidlig å konkludere men det ser vel ut til att Tp og Tsw ivertfall til sammen og sannsynligvis hver for seg vil gi en pen pluss på bunnlinja (de var ikke langt i fra 0 i Q2) også må vi jo ikke glemme att Lmo banker på døra i flere land, den er jo skrevet ned til 0 så det må kanskje revurderes? Gleder meg som en unge til Q3, ja gjelden er stor, men her kommer det positive meldinger for første gang på lang tid fra Fun.
Så att mange bare lempet ut aksjer i går ettermiddag og sendte kursen nedover ( for det er jo opplest og vedtatt att man skal selge Fun på release dagen ) Tror nok att de kan komme til å angre på det denne gangen… Meget glad for att jeg sitter
Er visst ikke alle som ser ut til å glede seg, noen slenger aksjene sine ut på gata
Vel, all erfaring tilsier vel at man bør selge så ført noen i Funcom nevner ordet “Launch”, så det er vel ikke så rart. Får bare håpe salget og gode reviews holder seg litt til
Sitter bare å venter på fallet. Skjer det samme hver gang. Håper for aksjonærene sin del at det ikke detter helt tilbake. Lykke til guttaboyz!
Problemet med den argumentasjonen der nå Morti er at de fleste som sitter short solgte seg ut på forrige opptur noen uker tilbake, før det hadde “alle” tatt tapet og solgt seg ut. Derfor sitter det ikke noen lengre med store potter som skal ut på launch som du sier, kursen er jo for faen sønderknust fra før… Jeg skal være enig at det er naivt å tro at den ikke skal falle, men det er idiotisk å tro at en skal det siden den gjorde det på andre launch, fordi her var oppgangen formidabel og bygget mye på kun luft, nå er oppgangen edruelig og den store gevinsten er ikke der.
Enig paddy, jeg ser ikke at dette skal skje. Forventningene har vært lave, og blitt innfridd så langt til og med over forventning tror jeg for mange. Stikk motsatt av tidligere store tunge launcher.
Ingenting som er sammenliknbart med før egentlig!
Tenker du på før de fikk gjeld ?
Slutt å mas om denne gjelden, blir så j… repetitivt… borderline autistisk.
Aksjen er opp 60% siste måned på lite annet enn forespeilet Launch av et spill som ikke er forventet å tjene signifikant med penger… når i all verden ble det synonymt med “lave forventninger”
Er jo greit å ha i bakhodet at FC har en del gjeld og at det konvertible lånet vokser med 5% i året. The Park må jo selge litt for å dekke det inn
Det er vel ingen av de håpefulle investorene her som har noen forhåpning om at “The Park” skal dekke inn gjelden alene. Men fortsetter “The Park” å gjøre det greit salgsmessig i en uke eller så fremover så er jo det kjempepositivt, og da vil det gi investorer og markedet igjen troen på Funcom neste gang de lanserer et prosjekt. Her kommer langsiktighet inn. Kan jo ikke forvente at et selskap som Funcom med alle de fadesene de har hatt skal snu på femøringen. Det er langt fra sikkert at dette går bra, men samtidig svært lenge siden vi aksjonærene har så mye å glede oss over som nå. Så nå gjelder det å se fremover. Så for altfor tidlig å konkludere den ene eller andre veien. Imens tar jeg en bolle og gleder meg over fremgangen så langt.
Bare nei. Finansieringskost er en del av driftsutgifter og betales. Du må faktisk se på det motsatt. Når lånet blir betalt så vil bunnlinja bedre seg.
At folk prøver trade er jo bare morro… Det blir mye bom om salget bare fortsetter… Vent inn mot Halloweenhelga… Da blir det trangt inn døra hvis The Park og TSW bare fortsetter å levere
Å ja, så det er bare greit å ha det i bakhodet altså. Næmmen tusen takk for at du minnet meg på det…
Ja, hvis du ser på resultatet. Ser du på EBIT er det viktig å ta hensyn til gjelden.
Tror vi kan si… Nofun har ganske mye rart i bakhodet. For 1 time siden så var det Juniorer som stod bak The Park…