Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Tror de fleste som er litt drevne skjønner hva de idiotsalgene 5 min før slutt auksjon de to siste dagene handler om… Pooff, så er vi over 1.44 igjen… Og denne gangen tror jeg ikke alle de som tradet seg ut får tradet seg inn igjen… Det er nå mine 0.02…

Når det gjelder RSI Irathi, så snakker du som om det er normalt at en aksje skal overselges før han tar veien opp. La meg minne meg om at det normale er at aksjer i flatt og stigende tereng ligger over RSI 50. Jeg er klar over at forventningen er at FUNCOM nå etter launch skal ned i RSI 30… Men det forutsetter jo flopp… Og det blir jo litt rart nå? Sikkert noen som vil prøve seg… Men salg for 90 000 NOK 5 min før sluttauksjon i dag ser ikke ut som skal bli en strategi som vil fungere :wink:

1.22 er viktig i dag. Ryker den under der ved slutt i dag så er nedgangen signalisert. Det blir et teknisk salgssignal.

1 Like

Siste 30 dager. Se på vimpelen din du. Jeg gikk etter 10 minutter av TA kurset jeg hadde meldt meg på i går. Når de begynte å spørre om vi visste forskjell på en bull- og beartrend da skjønte jeg at her var vi litt for elementære for min del. Har meldt meg på del 3 av kurset nå :wink: Ikke at jeg er noe god, men har jo fått med meg litt som dere og ikke minst Irathi har snakket om siste par årene. Takk for det :slight_smile:

2 Likes

Synes det ser ganske symetrisk ut ennå… Mindre volum i dag enn i går og… (handlet for bare 1 mill kroner…)…

Ja volumet er lite og da er selvsagt TA mindre verdt enn ellers. Men det betyr ikke at det ikke bør hensyntas i Funcoms tilfelle nå.

jeg bare sier at volumet er sånn fint fallende i forhold til i går… sjekk chart… Ser ikke noen eskalering eller tegn til noe slags massesalg som du ville fått dersom markedet mislikte noe…

Var det etter 3 dager med LMO i butikken at fallet kom eller var det samme dag som launch? Noen som vil sjekke? Kursen altså…

Ser Mavo har laget konkurstråd om Fun inne på HO…

Var jeg som oppfordra han til å lage en egen baisetråd… Han og han der ismannen fylte jo de vanlige trådene med bullshit på 30 min…

hehe…

1 Like

Dnm på kjøperen, noen her som hamstrer ?

Mavo og icemann ER kanskje ikke, men de oppfører seg som pysete snørrunger. De er av typen som ikke likte cognac da de var 12 år så da liker de sikkert ikke det nå heller, cognac suger osv… :wink:

Du får gjøre Mavo opperksom på at Fun er opp 50 % siste mnd, menst Gig er ned 4%
Hva hadde vert lurest i forhold til det ? :slight_smile:

Koser meg i begge eg

3 Likes

Snur den nå, eller blir det fullstendig kaos ?

Hvorfor det? Alt går jo som planlagt… Skal være trygt detta.

Hvorfor hva da?

Snur sier du?

ja, snur den oppigjen fra 1,16 ?

ser ut til at den snudde oppigjen ja, da må dere om lempet ut på åpning, løpe etter igjen.
Slitsomt ?

Folk er så idiot… Hva i alle dager skal man selge på 1.16 for… Fordi Steam snur opp ned på listene sine? Men det er en fin mulighet å hamstre nå… noen er veldig ivrig i DNM… Har litt kjøp i ny og ned med detta er ikke meg

De som solgte på dagens laveste kurs for 3 dager siden gjorde noe smart. De som solgte for laveste kurs for 2 dager siden gjorde noe smart. De som solgte for dagens dårligste kurs i går gjorde noe smart… De hjelper ikke å skrike “god inngang” hver dag når kursen går ned 5% om dagen.

7 Likes